۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۷۰۶۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد؛

ضرورت اهتمام مبلغان دینی بر تبیین شعار «حمایت از کالای ایرانی»

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری با موضوع شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» در پایگاه دینی استان در حال پیگیری و اجرا است.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی امروز در دیدار با شماری از فعالان فرهنگی استان اظهار داشت: اگر تولید ملی با همت و پیگیری همگانی شتاب بگیرد، بسیاری از مشکلات معیشتی مردم، مسائل اشتغال و سرمایه‌گذاری حل خواهد شد و آسیب‌های اجتماعی کاهش زیادی خواهند یافت.

وی افزود: به باور بسیاری از کارشناسان اقتصادی حمایت از کالای ایرانی باعث افزایش رقابت بین تولیدکنندگان و درنتیجه رونق اقتصادی و اشتغال می‌شود. البته نکته اساسی در این مسئله ارتقای کیفیت تولیدات داخلی و استانداردسازی این تولیدات است تا کالاهای ایرانی نه‌تنها در داخل مورد اقبال وتو جه مردم قرار گیرند، بلکه راه خود را به بازارهای بین‌المللی نیز باز کنند که این امر نیز جز با مشارکت مثلث مصرف‌کننده، تولیدکننده و دولت عملی نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه دشمن اکنون با استفاده از مسائل اقتصادی به دنبال ضربه زدن به کشور و انقلاب است، خاطرنشان کرد: اگر به‌خوبی به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی توجه کنیم دشمن در این زمینه نیز شکست خواهد خورد.
وی با اشاره به اینکه مسئولان باید نسبت به برنامه‌ریزی و افزایش کیفیت کالای داخلی اهتمام داشته و مردم نیز در خرید کالاهای داخلی جدیت داشته باشند، تصریح کرد: همه باید در راستای فرهنگ‌سازی شعار سال قدم برداریم.

حجت الاسلام خادمی اظهار کرد: تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری توسط روحانیان، مبلغان و مداحان استان خراسان شمالی،  در ۱۱۰۰ مسجد، ۵۰۰ حسینیه و ۴۰۰ تشکل‌های دینی و مذهبی در حال پیگیری و برگزاری است/۹۳۱۴//۲۰۳/خ

ارسال نظرات