۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۷۰۶۹۵
آیت‌الله بطحائی:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لایق‌ترین فرد برای رهبری انقلاب هستند

نماینده خبرگان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را دارای فراست و اشراف بر امور جامعه توصیف کرد و گفت: ایشان لایق‌ترین فرد برای رهبری جامعه اسلامی بوده و هستند.
بطحائی

آیت‌الله سید هاشم بطحائی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در ارزیابی رهبری رهبر معظم انقلاب و خروج از بحران‌های گذشته گفت: در فراصت و اشراف ایشان به مسائل شکی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشخص است که بنده با توجه به شرایط سنی و تحصیلی خود در صحبت‌های خود نه تملق می‌گویم و نه به دنبال منفعتی هستم بنابراین در گفته خود صادق هستم.

وی درباره نوع مدیریت رهبر معظم انقلاب ادامه داد: ایشان از نظر اشراف و آگاهی بر اوضاع و احوال مملکت بسیار عالی و کم‌نظیر هستند.

آیت‌الله بطحائی با تجلیل از رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در طول زعامت بعد از امام راحل(ره)، ایشان را بهترین گزینه برای رهبری انقلاب اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب لایق‌ترین فرد برای رهبری جمهوری اسلامی بوده و هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اکنون هم فردی به لیاقت و توانایی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری جامعه اسلامی وجود ندارد./836/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات