۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۷۰۷۹۵
با عنوان طرح نفحات صورت می گیرد؛

برگزاری دوره توانمندسازی فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی دانشگاه شهرکرد

دوره توانمندسازی فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری با عنوان طرح نفحات، از ۱۹ تیرماه به مدت سه روز در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.
دوره توانمندسازی فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، دوره توانمندسازی فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری با عنوان طرح نفحات، از 19 تیرماه به مدت سه روز در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

در این طرح که با همت نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد و با همکاری معاونت فرهنگی سپاه استان برگزار می شود، بیش از 100 فعال فرهنگی استان در زمینه های مختلف دوره های توانمندسازی را پشت سر خواهند گذاشت.

مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی، ضرورت کار تشکیلاتی در جبهه انقلاب، بررسی تصوف و باستان گرایی، الزامات و ضرورت های گفتمان انقلابی در برابر گفتمان غرب گرایان، الزامات ارتباط اجتماعی با مردم توسط فعالان فرهنگی، تحلیل مدیریت نفاق از سوی رهبری و تبیین چله انقلاب اسلامی از مهمترین موضوعات این دوره سه روزه است که از سوی کارشناسان و تحلیلگران مسائل روز کشور و استان بیان خواهند شد.

گفتنی است در این طرح مهارت افزایی، حجت الاسلام دکتر محمد متقیان، سردار محمدرضا نقدی، دکتر علیرضا معاف، دکتر بشیر فیروزیان، دکتر حسین عرب اسدی و حجت الاسلام دکتر مختاری به بیان موضوعات مطرح شده در طرح خواهند پرداخت و به سؤالات فعالان فرهنگی این استان پاسخ خواهند داد.

همچنین از ظرفیت روحانیان به نام استان همچون نماینده ولی فقیه در استان، مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران و برخی از ائمه جمعه برای سخنرانی بصیرتی و معرفتی در این طرح استفاده خواهد شد.

شایان ذکر است تاکنون بیش از 500 فعال فرهنگی در سطح استان شناسایی و بانک اطلاعاتی آنها تهیه شده است که با برگزاری این دوره ها، مهارتهای لازم در زمینه های مختلف را فرا می گیرند و در آینده به عنوان یک مربی برای سایر جامعه هدف به کار گرفته می شوند./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات