۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۷۰۸۱۸
دبیر جشن های زیر سایه خورشید خوزستان خبر داد؛

حضور خادمان رضوی در ۱۰۵ روستای استان خوزستان

حجت الاسلام اریکه از حضور خادمان رضوی در ۱۰۵ روستای استان خوزستان، سرکشی به خانواده های نیازمند، مستمند و از کار افتاده و تقدیم بسته های حمایتی با مشارکت خیران و آستان قدس رضوی خبر داد.
حجت الاسلام دانیال اریکه، دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام دانيال اریکه، دبیر جشن های زیر سایه خورشید خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات صداوسیمای استان خاطرنشان کرد: از 23 تیرماه تا 3 مردادماه، 22 خادم رضوی در استان خوزستان حضور پیدا می کنند.

دبیر جشن های زیرسایه خورشید خوزستان یادآور شد که دفتر خدام رضوی برای یازدهمین سال پیاپی در خوزستان حضور پیدا می کنند؛ چنانکه در سایر استان ها و خارج از کشور به همت آستان قدس رضوی حضور خواهند یافت و به اجرای برنامه می پردازند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خدام در همه شهرستان ها و روستاها حضور و به اجرای برنامه های فرهنگی و خودجوش مردمی می پردازند، عنوان داشت: برگزاری 27 جشن مرکزی در 27 شهر، حضور در 105 روستای استان، سرکشی به خانواده های نیازمند، مستمند و از کار افتاده و تقدیم بسته های حمایتی با مشارکت خیرین و آستان قدس رضوی، دیدار با طلاب، دانشجویان، اساتید، ائمه جمعه و فعالین فرهنگی، حضور در برنامه رنگین کمان اقوام و جشن ادارات ویژه دهه کرامت، برپایی 15 جشن در اهواز با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری اهواز، بازدید از زندان ها و مراکز تربیت، پادگان ها و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی را در دهه کرامت خواهیم داشت.

حجت الاسلام اریکه با بیان اینکه مراسم استقبال مردمی از خادمان 23 تیرماه ساعت ۱۹ در بازار امام خمینی(ره) صورت خواهد گرفت، افزود: دیدار با 66 خانواده شهید، ایثارگر و جانباز از نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، عیادت از بیماران و آزادی چند زندانی جرایم غیر عمد با همکاری بازار فرش امام رضا(ع)، را در دهه کرامت خواهیم داشت.

وی اهدای جهیزیه به زوج های جوان، اعزام دویست زائراولی را از دیگر برنامه های دهه کرامت بیان کرد و از افتتاح کانون خادم یار رضوی اصحاب رسانه در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان خوزستان خبر داد./۹۴۵۶/پ203/ب1

ارسال نظرات