۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۷۰۹۶۳
به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد؛

افتتاحیه دوره آموزشی توانمند سازی فعالان فرهنگی چهارمحال و بختیاری با عنوان طرح نفحات

افتتاحیه دوره آموزشی توانمند سازی فعالان فرهنگی چهارمحال و بختیاری با عنوان طرح نفحات، پیش از ظهر امروز با حضور بیش از ۴۰۰ فعال فرهنگی این استان به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
افتتاحیه دوره آموزشی توانمند سازی فعالان فرهنگی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، افتتاحیه دوره آموزشی توانمند سازی فعالان فرهنگی چهارمحال و بختیاری با عنوان طرح نفحات، پیش از ظهر امروز با حضور بیش از 400 فعال فرهنگی، با همکاری معاونت فرهنگی سپاه استان و دفتر نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

مهران مرادی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه این دوره آموزشی اظهار کرد: امروز در شرایط جنگ مستقیم با دشمن قرار داریم؛ بنابراین برگزاری چنین دوره های آموزشی برای آماده سازی نیروهای جوان ضرورت دارد.

وی، انجام کار تشکیلاتی منظم و جامع را بهترین راهکار برای مقابله با توطئه های شوم دشمن بیان کرد و گفت: به یقین در جنگ با دشمن جوانان نقش کلیدی خواهند داشت همانطور که دوران دفاع مقدس نیز به دست جوانان اداره شد.

مرادی با اشاره به توطئه های امروز دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: تلاش برای ناکارآمد معرفی کردن دین در اداره جامعه از مهمترین نقشه های امروز دشمنان انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه دشمن می خواهد دین جوانان ما را بگیرد، خاطرنشان کرد: دشمن در حال القاء تفکر غیر انقلابی است و متأسفانه می بینیم در بسیاری از موارد، مسؤولان اعتقادی به ظرفیتهای داخل کشور ندارند و این یک تهدید جدی است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دشمن می خواهد گفتمان انقلابی را به حاشیه بکشاند و از رسالت امروز خود دور کند، افزود: هدف امروز دشمنان انقلاب اسلامی این است که بین مردم و ولایت فاصله بیاندازند که این آرزو را به گور خواهند برد.

گفتنی است در این طرح مهارت افزایی، حجت الاسلام دکتر محمد متقیان، سردار محمدرضا نقدی، دکتر علیرضا معاف، دکتر بشیر فیروزیان، دکتر حسین عرب اسدی و حجت الاسلام دکتر مختاری به بیان موضوعات مطرح شده در طرح خواهند پرداخت و به سؤالات فعالان فرهنگی این استان پاسخ خواهند داد.

همچنین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی، ضرورت کار تشکیلاتی در جبهه انقلاب، بررسی تصوف و باستان گرایی، الزامات و ضرورت های گفتمان انقلابی در برابر گفتمان غرب گرایان، الزامات ارتباط اجتماعی با مردم توسط فعالان فرهنگی، تحلیل مدیریت نفاق از سوی رهبری و تبیین چله انقلاب اسلامی از مهمترین موضوعات این دوره سه روزه است که از سوی کارشناسان و تحلیلگران مسائل روز کشور و استان بیان خواهند شد./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات