۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۷۱۲۴۷
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مردم دولت و مسؤولان را حمایت کنند

آیت الله طه محمدی گفت: مردم باید دولت و مسؤولان را حمایت کنند و در سایه این حمایت مسؤولان نیز شرایط فعلی را آرام آرام به وضعیت مطلوب تبدیل کنند.
آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه شب گذشته در دیدار مدیران و نمایندگان استان همدان با اشاره به لزوم استفاده از مدیران کارآمد بیان داشت: پاداش های چند صد میلیونی نشان از آن دارد که افراد فقط به دنبال ارضای منافع شخصی خود هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ادامه داد: ضعف دولت و مسؤولان هم در این است که با این افراد با جدیت برخورد نکرده است تا جلوی رشد آن ها را بگیرد.

وی گفت: در برخی از کشورها حساب های بانکی به قدری دقیق است که کم ترین مقدار در رفت و آمد حساب های افراد با جدیت بررسی می شود و برای هر گونه مبلغ اضافی مورد بازخواست قرار می گیرند.

آیت الله طه محمدی خاطر نشان کرد: متاسفانه بی حساب و کتاب بودن رفت و آمد حساب های افراد در داخل کشور یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که امروز با آن مواجه هستیم.

وی بانک ها را یکی از عوامل نا به سامانی های اخیر دانست و گفت: در این شرایط سخت مالی بانک ها با دریافت سود های بسیار زیاد و حتی در چند مرحله باعث بروز مشکلات عدیده ای بر مردم شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان وحدت را نیاز کشور عنوان کرد و گفت: با گله گزاری کاری از پیش نخواهد رفت بلکه گره های موجود را کور تر خواهد کرد.

وی افزود: مردم باید دولت و مسؤولان را حمایت کنند و در سایه این حمایت مسؤولان نیز شرایط فعلی را آرام آرام به وضعیت مطلوب تبدیل کنند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: اگر به دنبال ایجاد تفرقه و دلخوری باشیم هیچ کاری درست نخواهد شد بلکه باید همه قوا با کمک آحاد ملت در سایه همدلی و همکاری بر این مشکلات پیروز شویم.

وی برگزاری این جلسات را به صورت مداوم و مرتب دارای برکات فراوانی دانست و گفت: باید در این جلسات به بررسی تک تک مشکلات برسیم و یک به یک آن ها را مورد ارزیابی قرار دهیم./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات