۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۷۱۴۶۴
حجت الاسلام ارزانی:

دختران عفاف و حجاب حضرت معصومه را الگو قرار دهند

مشاور وزیر ارشاد با تاکید بر اینکه دختران و بانوان باید از عفاف و حجاب حضرت معصومه الگو بگیرند، گفت: حضرت معصومه(س) تنها الگو برای بانوان نیستند بلکه مردان نیز ایشان را باید الگوی خود قرار دهند.
ارزانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر ارشاد، عصر یکشنبه در آیین افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت استان تهران در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: اولین روز از دهه کرامت با میلاد با سعادت کریمه اهل بیت(س) آغاز و با ولادت امام رضا(ع) این دهه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: شعار امسال «دهه کرامت خدمت کریمانه به رسم اهل بیت(ع)» نامگذاری شده است که روز ششم اختصاص به تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه دارد.

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به اینکه انسان‌ها به چهار گروه بخشنده، سخاوتمند، بخیل و لئیم تقسیم می‌شود، ابراز کرد: حضرت معصومه(س) همانند سایر امامان معصوم فردی کریم بودند انسان کریم خود نمی‌خورد و به دیگران می‌خوراند.

مشاور وزیر ارشاد با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب که فرمودند امامزادگان باید قطب فرهنگی جامعه باشند، اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی امامزادگان باید افزایش یابد تا جامعه به این طریق متحول شود.

وی با تاکید بر اینکه سبک و سیره حضرت معصومه(س) بهترین الگو برای جامعه اسلامی به شمار می‌رود، عنوان کرد: حضرت معصومه(س) تنها الگو برای بانوان نیستند بلکه مردان نیز ایشان را باید الگوی خود قرار دهند. همچنین حضرت معصومه(س) فردی عالم و فقیه بودند که در غیاب پدر بسیاری از سوالات را پاسخ می‌دادند. دختران و بانوان باید از عفاف و حجاب ایشان الگو بگیرند.

حجت الاسلام ارزانی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم بالاترین ثواب را دارد، خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما نیازمند خدمت است بنابراین با توجه به شعار امسال ما باید این خدمت را دوچندان کنیم./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات