۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۷۱۸۴۳
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور:

پوشیدن چادر اعلام جنگ به دشمن است

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت: کسانی که چادر می پوشند در حالت جنگ با دشمنان هستند و به همه اعلام می کنند من طرفدار رسول الله هستم.
حجت الاسلام محمدحسن نبوی معاون تبلیغ حوزه علمیه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسن نبوی، در همایش دختران آسمانی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات استان گلستان، برگزار شد، اظهار کرد: زنان نیمی از جمعیت کره زمین بوده و در فرهنگ جوامع بسیار مؤثر هستند.

وی افزود: تعریف زن در جوامع مختلف متفاوت است، اروپاییان زن را برای سودجویی مادی و هوس رانی می خواهد و این تفکر غالب در دنیاست.

نبوی ادامه داد: ما در فرهنگی دینی خود به دنبال این هستیم که بگوییم زن یک انسان است و بازیچه نیست که برای اهداف سیاسی و فساد استفاده شود.

وی گفت: دشمنان ما اذعان می کنند برای تسخیر ایران نیاز به حمله نظامی نیست بلکه حجاب زن را نابود کنید تا موفق شوید.

نبوی با بیان این که برخی از زن ها در ایران بدون آن که خود بدانند بازیچه غربی ها هستند، تصریح کرد: زن ایرانی لباس آمریکایی می پوشد در حالی که مردان آن ها ضدغربی زندگی می کنند.

پشت چادر اندیشه وجود دارد

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور دلیل رشد و توسعه کشور هندوستان را توجه به فرهنگ داخلی عنوان کرد و گفت: چادر لباس برتر است زیرا پشت آن فکر، اندیشه و ایمان وجود دارد وگرنه انسان بی دین اگر چادر سر کنند دیندار نمی شود.

نبوی با بیان این که برخی از خانم ها فهمی برای لباسی که می پوشند ندارند، افزود: کسانی که چادر می پوشند در حالت جنگ با دشمنان هستند و به همه اعلام می کنند من طرفدار رسول الله هستم.

وی اظهار کرد: برخی به لباس روحانیت توهین می کنند چرا که این نشان دهنده دین ماست و به مذاق برخی خوش نمی آید.

ثبت نامه امام علی (ع) به فرماندار مصر در سازمان ملل

نبوی بیان کرد: ۴۰ میلیون شیعه، ۱۹۰ میلیون سنی و حدود یک میلیارد بت پرست در هند زندگی می کنند و هنگام عاشورا در هند تعطیل رسمی است و حدود یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون نفر آن ها در عزای امام حسین (ع) شرکت می کنند.

وی گفت: مصری ها نامه امام علی (ع) به فرماندار مصر را به عنوان سند در سازمان ملل ثبت کرده اند و تمام این ها به خاطر توجه به فرهنگ است./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: مهر

ارسال نظرات