۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۷۱۸۴۷
دادستان کشور عنوان کرد؛

تلاش دشمن برای ترویج بی عفتی با استفاده از فضای مجازی

دادستان کشور گفت: دشمن تلاش می کند بی عفتی را با استفاده از فضای مجازی در میان جوانان رواج دهد.
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین منتظری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام  محمدجعفر منتظری در دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه در مشهد، اظهار کرد: برخی بد حجابی ها در جامعه به دلیل فرهنگ خانوادگی افراد است و البته عده ای نیز به دلیل عدم اعتقاد به اسلام بد حجاب هستند که با این اقدام قصد دهن کجی به احکام دین را دارند.

وی افزود: مقصر بدحجابی امروز در جامعه همه ما خصوصا  آموزش و پرورش، روحانیت، آموزش عالی و دانشگاهها هستند اما باید بدانیم با برخورد خشن مشکل بدحجابی حل نخواهد شد. 

دادستان کل کشور در ادامه به برخی پرونده های قضایی از جمله موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) و بابک زنجانی اشاره کرد و گفت: در این پرونده ها به دنبال بازگشت بیت المال هستیم و احکام صادر شده قطعا اجرایی خواهد شد. 

منتظری در مورد موضوع خرید سکه توسط برخی افراد گفت: طبیعی است بانک مرکزی سکه را عرضه می کند و عده ای نیز آن را خریداری می کنند اما نکته مهم این است که این اقدام نباید در راستای ایجاد خلل در نظام اقتصادی کشور باشد. 

وی با اشاره به تبعات منفی فضای مجازی در کشور گفت: متاسفانه بسیاری از دروغ ها و شایعات توسط دشمن در فضای مجازی منتشر می شود و عده ای نیز آنها را می پذیرند و باور می کنند. ما نیز برخورد های لازم از جمله فیلترینگ این شبکه ها را در دستور کار داریم اما این اقدام متوقف نمی شود و آنها با تغییر نام به فعالیت های تخریبی خود ادامه می دهند. 

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: دشمن برنامه ریزی گسترده ای را برای از بین بردن حیا و عفت در فضای مجازی آغاز کرده و نسل جوان ما در معرض خطر قرار دارند./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: مهر

ارسال نظرات