۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۷۲۰۶۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سلسله الذهب یک سند طلایی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سلسله الذهب سند طلایی است، گفت: آنچه که اصل و اساس کار است تجدید دعوت پیامبراکرم(ص) به اصل توحید است.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با کاروان خدام رضوی اظهار داشت: پیامبراکرم(ص) فرمودند من از کنار شما می روم ولی دو امانت گرانبها «قرآن و اهل بیت» را به جا می گذارم.

وی با بیان اینکه هر کسی که به این دو امانت تمسک بجوید هیچگاه گمراه نمی شود، گفت: آن ها که به اسلام گرویدند و گوینده شهادتین هستند برای آن ها جان، مال و ناموس محترم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بسیاری مسلمان هستند اما سطح آن ها یکی نیست و سطح ایمان یک سطح باور و شناخت است که علم و آگاهی می خواهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: سطح ایمان با اسلام متفاوت است؛ همه از تمام امتیازات جامعه اسلامی برخوردار هستند اما در جهت سیر و سلوک الی الله همه از آن برخورردار نیستند و به آن مرحله نرسیدند.

وی با بیان اینکه سلسله الذهب سند طلایی است، خاطرنشان کرد: آنچه که اصل و اساس کار است تجدید دعوت پیامبراکرم(ص) به اصل توحید است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: این حدیث به موقع و زیبا آمده است؛ مساله معرفت و خداشناسی همه در یک سطح نیست و همه مسلمان هستند اما برخی حجت را نمی فهمند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه درک معارف اسلامی بالاترین تخصص ها را می خواهد، افزود: بسیاری مسلمان هستند و بر اساس اسلام نماز می خوانند، روزه می گیرند و انفاق می کنند اما این یک مجموعه است و در بسیاری از جاها ظرافت ها را نمی فهمند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید علی اسدی، مبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی در این دیدار اظهار داشت: خراسان جنوبی استانی محروم و ولایتمدار است که پرچم سبز رضوی هر جا در اقصی نقاط استان می رفت، عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) و ولایت در مردم موج می زد.

وی گفت: این وحدت و دلداگی در اهل تسنن و اهل تشیع وجود داشت و خادمان رضوی زیارت از راه دور را برای محرومان فراهم کرده است.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید افزود: اگر به دنبال خلق رضوی در فردی هستیم باید به سراغ حجت الاسلام والمسلمین عبادی رفت چرا که وی دارای خلق رضوی است.

حجت الاسلام اسدی تصریح کرد: روستاها و شهرهای مختلف استان علی رغم خشکسالی ها و کم آبی که دارند اما مردم پرچم سبز رضوی را مساوی با برکت می دانند و صحنه های زیبایی را به وجود می آورند.

وی با بیان اینکه مردم ارادت خاصی به ساحت مقدس امام رضا(ع) دارند، ادامه داد: بزرگترین پیامی که حضور پرچم رضوی در اقصی نقاط دارد جلوه های دلدادگی مردم به نگاه توحیدی است که این نگاه به برکت امام رضا(ع) در عالم گسترده شده است.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید خاطرنشان کرد: پیام دوم این کاروان به مسؤولان است و هر مسؤولی وقتی جنس دلداگی و خلوص مردم را می بیند خارج از تمام مقوله ها و جناح ها زیر پرچم امام رضا(ع) جمع می شوند و پرچم رضوی عین وحدت است.

حجت الاسلام اسدی اظهار کرد: همه مسائل و اختلافات زیر پرچم رضوی کنار گذاشته می شود؛ باید نگاه به سیره رضوی داشت و از افراط و تفریط فاصله گرفت و در مقابل برنامه های دشمن سیره رضوی را پیاده کرد‌.

گفتنی است؛ در این دیدار خادمان حرم ثامن الحجج(ع) مدال افتخار رضوی به حجت الاسلام والمسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اهدا کردند./880/د103/ب1

منبع: شبستان

ارسال نظرات