۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۷۲۲۶۰
به همت مدرسه علمیه امام صادق بهبهان؛

طلاب در درس خارج مجازی آیت الله موسوی جزایری شرکت می کنند

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان از حضور طلاب در درس خارج آیت الله موسوی جزایری به صورت مجازی خبر داد.
حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی

حجت الاسلام علی طواف، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری اردوی تابستانه مشهد مقدس برای طلاب عنوان داشت: دوره فشرده ای برای 15 طلبه از پایه های 8 و 9 برگزار شده است که طی آن دو ترم را در تابستان به صورت فشرده خوانده و یک پایه تحصیلی بالاتر خواهند رفت.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان خاطرنشان کرد: براي سال تحصیلی جدید در سطح عالی(پایه های 7 تا 10) پذیرش طلبه از استان و خارج از استان خواهیم داشت ضمن اینکه برای پایه اول حوزه امامزاده ابراهیم از دارندگان مقطع سیکل پذیرش می شود.

این مقام مسؤول اظهار داشت: طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان در پایه های 7 تا 10 مشغول تحصیل هستند ضمن اینکه برای سال تحصیلی جدید، درس خارج آیت الله موسوی جزایری برای علاقه مندان برقرار می شود.

حجت الاسلام طواف با بیان اینکه درس خارج آیت الله موسوی جزایری در سایت بارگذاری می شود، ادامه داد: مشاوره درس خارج آیت الله موسوی جزایری از سوی اساتید مدرسه برگزار می شود.

وی گفت: مدیریت حوزه علمیه خوزستان قول مساعد داده تا طلبه های درس خارج آیت الله موسوی جزایری از دروس و مشاوره های ارائه شده در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان بهره ببرند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات