۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۵۷۲۵۲۶
امام جمعه موقت کرمان:

نماز جمعه نبض و حیات جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام صباحی با اشاره به این که نماز جمعه مرکز فرماندهی انقلاب اسلامی به مسلمانان‌ است، گفت: نماز جمعه نبض و حیات جمهوری اسلامی ایران است.
صباحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به سخن امام سجاد(ع)، اظهار داشت: برترین عمل نیکو برای مسلمانان عمل کردن به فرامین خدا و رسول خدا است.

وی با اشاره به این که کبر یکی از خصلت ها و منشأ گناه است، تصریح کرد: حرص در انسان سبب زیر پا گذاشتن فرامین خدا است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به این که حسادت انسان را نابود می کند، ایراد کرد: انسان عاقل و دانا باید از حب های فانی دنیا دوری کند.

حجت الاسلام  صباحی با بیان این که گناهان از خصلتی سرچشمه می گیرند، تاکید کرد: اساس و ریشه خصلت های بد تکبر، حرص و حسد است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و این که حضور در نماز جمعه یک فریضه برای جامعه است، افزود: قدرت سیاسی اسلام و مشکلات مسلمانان در اجتماع حل می شود و شرکت و حضور در نماز جمعه یک تکلیف اجتماعی است.

وی با تأکید بر این که نماز جمعه مرکز فرماندهی خدمت  انقلاب اسلامی به مسلمانان‌ است، تصریح کرد: نماز جمعه نبض و حیات جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام صباحی با اشاره به سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و شکست سازمان منافقین، گفت: هدایت الهی، توجه کردن به کلام رهبر معظم انقلاب و اتحاد می تواند در این زمان دشمنان ایران اسلامی را شکست دهد./۹۷۰۷/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات