۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۷۲۶۵۵

نهمین دوره علمی آموزشی مدرسه علمیه فیضیه مازندران به پایان رسید

نهمین دوره علمی آموزشی با حضور مسؤولان حوزه در مدرسه علمیه فیضیه مازندران به پایان رسید.
دوره آموزشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، نهمین دوره علمی آموزشی امروز با حضور مسؤولان حوزه در مدرسه علمیه فیضیه مازندران به پایان رسید.

حجت الاسلام محمدرضا فاضل، مسؤول مدرسه علمیه فیضیه مازندران در این مراسم با اشاره به این که این مدرسه علمیه سال 63 به همت آیت الله فاضل استرآبادی(ره) تأسیس و راه اندازی شده است، گفت: از ابتدای آغاز به کار این مرکز، بیش از سه هزار طلبه در این مدرسه علمیه فارغ التحصیل شدند.

وی با بیان این که برگزاری دوره تابستانه از یادگارهای آیت الله فاضل استرآبادی(ره) است، افزود: مرحوم آیت الله فاضل استرآبادی همواره بر علم آموزی در همه دوران زندگی طلبگی تأکید داشتند.

حجت الاسلام فاضل با اشاره به این که آیت الله استرآبادی همه عمر خود را در جهت تربیت طلاب جوان به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: این عالم وارسته بر روی تربیت طلاب حساسیت بسیار بالایی داشتند و همه توان خود را در جهت تربیت صحیح طلاب بکار می گرفتند.

مسؤول مدرسه علمیه فیضیه مازندران با اشاره به این که مرحوم آیت الله فاضل استرآبادی در تربیت طلاب پایه های ابتدایی حساسیت بسیار بالایی داشتند، تصریح کرد: ایشان همه ساله دروسی را با طلاب پایه یک می گذراندند.

وی با بیان این که برگزاری اردوی تابستانه در مدرسه علمیه فیضیه مازندران اثرات و خروجی بسیار خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه طلاب شرکت کننده در این دوره آموزشی تاکنون به موفقیت چشمگیر علمی، تربیتی و پژوهشی مناسبی دست پیدا کرده است.

حجت الاسلام فاضل با اشاره به این که در دوره ای که آیت الله فاضل استرآبادی دوره تابستانه را در این مدرسه علمیه آغاز کردند در سطح کشور چنین دوره ای وجود نداشت، تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی ایشان امثال نیز نهمین دوره تابستانه در این مدرسه با حضور گسترده طلاب با موفقیت برگزار شد.

تولیت مدرسه علمیه فیضیه مازندران از شرکت حدود 500 طلبه از پایه دوم تا دهم در نهمین دوره اردوی علمی آموزشی این مدرسه خبر داد و بیان داشت: این طلاب شرکت کننده در مدت 44 روز در برنامه های ارتقایی و رفع ناقصی این مدرسه شرکت کردند.

وی با اشاره به این که این طلاب در این مدت دو واحد درسی را گذراندند، تصریح کرد: با تلاش های اساتید و طلاب سراسر کشور نهمین دوره آموزشی تابستانه در این مدرسه با موفقیت کامل به پایان رسید.

حجت الاسلام فاضل با بیان این که هزار نفر برای شرکت در نهمین دوره علمی آموزشی مدرسه علمیه فیضیه مازندران ثبت نام کرده بودند، بیان داشت: پس از بررسی های صورت گرفته حدود 500 نفر برای گذراندن یک دوره 44 روزه در این مدرسه شرکت کردند.

مسؤول مدرسه علمیه فیضیه مازندران با اشاره به این که هر سال که می گذرد تجربه ها برای برگزاری این دوره های علمی آموزشی بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: تقاضا برای شرکت در این دوره علمی آموزشی هر ساله بیشتر می شود و این به دلیل کیفیت برگزاری این دوره آموزشی است.

استاد حوزه علمیه با بیان این که خوشبختانه امروز به برکت تلاش های صورت گرفته همه زمینه ها برای تحصیل طلاب در مدارس علمیه فراهم است، تصریح کرد: طلاب باید از این ظرفیت های به وجود آمده نهایت بهره لازم را برای علم آموزی به کار گیرند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات