۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۷۲۷۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

تداوم حرکت انقلاب اسلامی در پرتو فعالیت های فرهنگی و مذهبی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: باید توجه داشته باشیم تداوم حرکت انقلاب اسلامی در پرتو فعالیت های فرهنگی و مذهبی است.
لطفیان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان در گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی  خراسان رضوی اظهار کرد: هیچ مجموعه ای نمی تواند با این اعتبارات پایدار بماند، اما با مجاهدت نیروهای سازمان توانستیم فعالیت های قابل توجهی انجام دهیم و برای ما هیچ سرمایه ای بالاتر و برتر از رضایت رهبر انقلاب که در امتداد رضایت حضرت ولی عصر است وجود ندارد.

وی سرانه فعالیت های فرهنگی را ناچیز برشمرد و گفت: با این سرانه اندک تعهد استقرار ۵۰۰ روحانی و ۲۷۴ هزار نفر روز تبلیغ در سال ۹۷ در برنامه قرار دارد که این علاوه بر پوشش های تبلیغی در مناسبت های ملی و مذهبی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: تداوم حرکت انقلاب اسلامی در پرتو فعالیت های فرهنگی و مذهبی است که توسط هیئات مذهبی، خانه های قرآنی و سایر بخش های مردمی دینی انجام می‌شود و با اینکه در حدود ۶ هزار هیئت ثبت شده در استان داریم سرانه ای که برای هیئات مذهبی در طول سال تعلق می گیرد کمتر از هزار تومان است در حالی که بخش های مردم نهاد در دستگاه های دیگر وضعشان بهتر است.

وی با اشاره به حوزه فعالیت های قرآنی در خراسان رضوی  گفت: ما یک کار نظام مند در حیطه آموزش، تبلیغ و فهم قرآن انجام داده ایم و امسال ۱۷۰۰ پایگاه تفسیر قرآن در استان تشکیل شد و انتظار داریم با نگاه ویژه ای حوزه قرآن در مجلس شورای اسلامی تقویت شود و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهیم تا نظارت مجلس در خصوص اعتبارات واگذار شده در حوزه فعالیت های فرهنگی و قرآنی را افزایش دهید.

حجت‌الاسلام  لطفیان تصریح کرد: حدود ۷۴ برنامه کلان در طول سال انجام می دهیم که این حجم برنامه ها و فعالیت ها و با اعتبارات محدود جز با تلاش و مجاهدت همکاران مجموعه خدوم مردمی محقق نمی شود و باید تصریح کنم که واگذاری اعتبارات به سازمان تبلیغات اسلامی هزینه کرد نیست بلکه یک سرمایه گذاری اساسی است.

ارسال نظرات