۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۷۲۷۸۸
معاون مرکز خدمات:

پیگیری مشکلات بیماران صعب‌العلاج جزو اولویت های مرکز خدمات است

حجت‌الاسلام حسام افروز پیگیری مشکلات بیماران صعب‌العلاج را از اولویت‌های مرکز خدمات دانست و افزود: در همین راستا در مرکز خدمات قم یک نفر نیرو ویژه پیگیری مسائل درمانی این بیماران قرار داده‌شده است.
مرکز خدمات حوزه علمیه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ حسام افروز در سومین گردهمایی رابطان بیمه مکمل درمان مراکز خدمات کشور گفت: راهبردها و استراتژی‌های سازمان‌ها نشان‌دهنده خط‌مشی اصلی آنها است و معمولاً سازمان‌ها در رسیدن به راهبردهای درون‌سازمانی خود با مشکل مواجه‌اند و تمام توجه خود را به آن معطوف می‌کنند.

وی ادامه داد: به لطف خدا مرکز خدمات و بیمه آسیا توانستند یک راهبرد مشترک تعریف کرده و به یک استراتژی مشترک برسند و این مسئله جز با انسجام سازمانی به دست نمی‌آید.

معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات بیان کرد: کنترل صحیح قرارداد، نظارت و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده باعث شد قرارداد مشترک با بیمه آسیا به‌عنوان الگو در صنعت بیمه مطرح شود.

وی بیان کرد: قرارداد بیمه مکمل طلاب نمی‌تواند تمام مشکلات درمانی طلاب را به‌طور کامل حل کند اما پیگیری‌ها، سعه‌صدر و برخورد رابطان بیمه با طلاب می‌تواند کمک بسزایی در تقویت روحیه آن‌ها داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسام افروز پیگیری مشکلات بیماران صعب‌العلاج را از اولویت‌های مرکز خدمات دانست و افزود: در همین راستا در مرکز خدمات قم یک نفر به صورت اختصاصی مشکلات درمانی بیماران صعب العلاج را پیگیری می کند و درخواست ما از رابطان بیمه مکمل در مراکز استانی، پیگیری مشکلات این بیماران است.

شایان‌ذکر است سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، سخنرانی دکتر کاردگر مدیرعامل شرکت بیمه آسیا، برگزاری کمیسیون‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف جبران خسارت، پشتیبانی و نظارت مدیریت بیمه‌های درمان، بررسی مشکلات، پرسش و پاسخ و تجلیل از رابطین برتر از دیگر محورهای این گردهمایی بود. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات