۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۷۳۲۶۲
امام جمعه اهواز:

خبرنگار باید حرف حق را بگوید

آیت الله موسوی جزایری گفت: خبرنگار باید حرف حق را بگوید و به گونه ای کار کند که جوانان و مردم اخبار را از آنها بگیرند تا مانع از روی آوردن جوانان امروزی به شبکه های غربی و فضای مجازی شوند.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز عنوان داشت: قیمت اجناس در تهران معین می شود و چنین مرکزگرایی بسیار خطرناک است؛ زیرا همه کشور دست یک عده خاصی خواهد افتاد و با تصمیم های سوءشان سرتاسر کشور را تحت تأثیر قرار می دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مرکزگرایی برای استان ها بسیار خطرناک است، افزود: دولت شرعا مکلف است جلوی احتکار و فسادها را بگیرد؛ باید جلوی شرکت و اشخاصی که با دلار دولتی جنس وارده کرده و اکنون خواهان فروش به قیمت آزاد هستند را گرفت و چنین خیانتکاران به ملت را تنبیه کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه وظیفه قوه قضائیه پس از تشخیص محتکران و اختلاسگران سنگین تر از دولت خواهد بود، تصریح کرد: دستگاه قضا کی می خواهد حرکت کند البته کارهایی انجام داده است که امیدواریم در اسرع وقت شاهد نتیجه برخوردها باشیم و گرنه مجازات مقصران و مفسدان اقتصادی پس از گذر چندین سال فایده ای ندارد.

زعیم حوزه علمیه خوزستان اضافه کرد: قیمت ها عادلانه باشد تا در حق خریدار و فروشنده اجحافی صورت نگیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کی می خواهیم از خواب غفلت بیدار شویم؛ اسلام را آنگونه که هست به مردم معرفی کنیم.

آیت الله موسوی جزایری ضعف مدیریتی، ضعف نظارت و رسیدگی و روند طولانی را از علل نابسامانی ها و گرانی های بازار برشمرد و گفت: تسریع در محاکمه مفسدان اقتصادی ضروری است؛ مسؤولان باید قاطعانه برای حل مشکلات مردم عمل کنند.

وی گفت: دشمنان قسم خورده و تشنه به خون، مردم ایران را به آشوب دعوت می کنند و از طریق فضای مجازی به فتنه انگیزی دعوت می کنند حال آنکه ما از طریق تریبون نماز جمعه خواسته ها و مطالبات مردم را مطرح می کنیم.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد بمباران هسته ‌ای ژاپن از سوی آمریکا در جنگ جهانی دوم گفت: همه جنایت ها و دخالت های بیجای آمریکا را محکوم و در برابر زیاده خواهی این کشور خواهیم ایستاد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگار باید حرف حق را بگوید و به گونه ای کار کند که جوانان و مردم اخبار را از آنها بگیرند تا مانع از روی آوردن جوانان امروزی به شبکه های غربی و فضای مجازی شوند.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: انتشار گسترده شایعات و دروغ در فضای مجازی سبب شادی منافقان و ناراحتی مؤمنان می شود.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با اشاره به شایعه مطرح شده علیه بیت امام جمعه اهواز تصریح کرد: جوان ۳۷ ساله که مدتی تغییر مذهب داده و به وهابیت گرایش پیدا کرده چنین شایعه ای را منتشر کرده است که گفتیم او را نصیحت کرده تا از راه شیطانی خارج شود./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات