۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۷۳۳۱۲
نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف:

مشکلات اقتصادی ثمره تلاش نکردن مسؤولان است

نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف گفت: اگر مسؤولان تلاش و همت بیشتری می‌کردند، بسیاری از مشکلات امروز قابل پیش‌بینی و پیشگیری بود.
اقتصاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محسن طالب‌‌پور در مراسم یادواره سرداران و 760 شهید شهرستان شهرضا و دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد مرادی با بیان این که باید از بیگانگان قطع امید کرد، اظهارداشت: اگر به مردم اعتماد داشته باشیم و آنها را باور کنیم به طور قطع پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه توان دفاعی ما امروز در منطقه بی‌نظیر و در جهان کم نظیر است، افزود: تجربه دوران دفاع مقدس در جمهوری اسلامی ایران سبب شده تا مردم کشورهای سوریه و عراق توان ایستادگی و مقاومت در برابر داعش و نیروهای تروریستی را داشته باشند.

استکبار جهانی به همراه 130 کشور جهان داعش را به وجود آوردند

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف با بیان این‌که امروز بعضی‌ها با کج‌فهمی در شبکه‌های مجازی مدافعان حرم و حضور در سوریه را تخریب می‌کنند، گفت: استکبار جهانی به همراه 130 کشور جهان داعش را به وجود آوردند.

وی با بیان این‌که استکبار جهانی در راستای اسلام و ایران هراسی، اسلامی را می‌خواست معرفی کند که از اسلام عمر و عاص بدتر بود، عنوان کرد: دشمنان اسلام همه با هم بسیج شدند تا نظام جمهوری اسلامی را شکست دهند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان این‌که توان نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران زمینه هرگونه تحرکی را از دشمنان ما در منطقه و جهان سلب کرده است، گفت: امروز همه کشورهای جهان به نقش تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران در منطقه اعتراف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شرایط امروز کشور حساس و خطیر است، بیان داشت: امروز استکبار جهانی با هدف این‌که مردم نباید جشن 40 سالگی انقلاب را بگیرند، اقدام به تحریک مردم برای ایجاد اغتشاشات می‌کنند.

میدان‌دار حرکت‌های شوم در داخل کشور منافقان هستند

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف با تأکید بر این‌که بعضی بدون دلیل به دشمن خوش‌بین هستند و ما نباید به دشمن خوش نباشیم و روی پای خود بایستیم، ادامه داد: میدان‌دار حرکت‌های شوم در داخل کشور منافقان هستند.

وی با اشاره به این‌که 17 هزار شهید در کشور به دست منافقان به شهادت رسیدند، اضافه کرد: اگر مسؤولان تلاش و همت بیشتری می‌کردند، بسیاری از مشکلات امروز قابل پیش‌بینی و پیشگیری بود.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با اشاره به این‌که در آستانه 40 سالگی انقلاب هستیم، افزود: امروز مردم مسؤولیتی سنگین و مسؤولان مسؤولیتی سنگین‌تر دارند؛ بنابراین باید با همت، همدلی و شناخت تکلیف‌ها از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را کرد.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که شهدا شفیع روز جزا هستند و می‌توانند شفاعت کنند، خاطرنشان کرد: شهدا مهمان خداوند هستند و خداوند نیز با افتخار از شهدا پذیرایی می‌کند.

وی با بیان این‌که در روز محشر بندگان خدا به جایگاه شهدا غبطه می‌خورند، گفت: یاد، نام و خاطره شهدا باید محفوظ و همیشه زنده بماند، شهدا در بالاترین جایگاه بهشت قرار دارند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان این‌که دشمنان تلاش می‌کنند تا چراغ راه شهدا خاموش شود، تصریح کرد: تکلیف‌مداری، وظیفه‌شناسی، عمل به وظیفه و ولایت‌پذیری از نشانه‌های بارز شهدا بود.

به گزارش فارس، این مراسم در جوار امامزاده شاهرضا(ع) و گلستان شهدا با حضور پر شور مردم و مسؤولان شهرستان شهرضا برگزار شد.

ارسال نظرات