۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۷۳۳۲۰
حجت‌الاسلام محمدیان:

سازش با دشمن با آرمان‌های امام و انقلاب منافات دارد

امام جمعه اسفراین با اشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی بر مذاکره با آمریکا، گفت: تسلیم و سازش با آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های نظام اسلامی ما در تعارض است.
حجت الاسلام محمدیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان، امام جمعه اسفراین، امروز در نشست با شماری از مسؤولان، با اشاره به زیاده‌خواهی دشمنان نظام اسلامی، اظهار کرد: دشمنان ما از ابتدای انقلاب همواره عهدشکن، زیاده‌خواه و غیرقابل اعتماد بوده‌اند.

وی ادامه داد: تهاجم در برابر گروهک‌ها و تجزیه‌طلبی‌ها، هشت سال دفاع مقدس، مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن و رویارویی با تحریم‌های ظالمانه ابعاد گوناگون مقاومت و پایداری نظام اسلامی در برابر دشمنان است.

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی بر مذاکره با آمریکا، افزود: تسلیم و سازش با آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های نظام اسلامی ما در تعارض است؛ زیرا روحیه انقلاب اسلامی منش و روش استقامت و پایداری است.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم در هنگامه توطئه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی اضافه کرد: مردم و ملت درباره کارکردهای قوای سه‌گانه حرف داشته و گله‌مند هستند.

حجت‌الاسلام محمدیان با بیان اینکه انتظارات و مطالبات مردمی به‌حق است، تصریح کرد: حق مردم است از وضعیت آینده خود مطلع باشند.

وی خاطرنشان کرد: معتقد هستم رییس جمهور محترم قبل از آن‌که به مجلس برود به دنبال مردم برود و از طریق رسانه ملی پاسخگوی مطالبات مردم باشد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات