۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۷۳۳۵۸
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی:

آمریکا در پی ترمیم رسوایی و انزوای جهانی خود است

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی گفت: آمریکا با طرح مذاکره با ایران می‌خواهد رسوایی و انزوای خود در دنیا را ترمیم کند و از طرفی جنگ روانی راه بیندازد.
حجت الاسلام قدیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، دبیر مجمع علمای خراسان شمالی، امروز در دیدار با برخی از فعالان رسانه‌ای، با تأکید بر ضرورت همگرایی و اتحاد داخلی در برابر دشمن بیرونی، اظهار کرد: در شرایط کنونی باید صدای واحدی از کشور ما بیرون برود؛ زیرا دوگانگی در داخل کشور به صلاح کشور نیست.

وی با اشاره به جنابات آمریکا تصریح کرد: آمریکا با طرح مذاکره با ایران می‌خواهد رسوایی و انزوای خود در دنیا را ترمیم کند و از طرفی جنگ روانی راه بیندازد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: برای رسیدن به آسایش باید سختی‌ها را تحمل کنیم تا خداوند هم ما را یاری کند؛ اما باید صبور بوده، به دستورات رهبری گوش فرا دهیم و صبر و تحمل و استقامت خود را در برابر سختی‌ها و مشکلات بیشتر کنیم.

حجت‌الاسلام قدیمی افزود: از مردم صبور و مؤمن می‌خواهیم در فراخوان‌هایی که به دستور دشمنان راه‌اندازی می‌شوند شرکت نکرده و از تجمعات دشمن شادکن دوری کنند.

وی با توصیه به دولتمردان و نمایندگان مجلس و قوه قضائیه برای تلاش بیشتر به‌منظور رفع مشکلات فعلی کشور، اظهار کرد: مسؤولان باید به فکر رفع مشکلات اقتصادی و جلوگیری از گرانی اجناس باشند و کسانی که در این مسیر سنگ‌اندازی می‌کنند را به اشد مجازات تنبیه کنند.

حجت‌الاسلام قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن 17 مردادماه، روز خبرنگار با اشاره به اهمیت کار خبرنگاری، افزود: خبرنگاری برگرفته از رسالت حضرت زینب (س) در انتقال بخش مهمی از وقایع حادثه کربلا است.

وی یاد و خاطره همه خبرنگاران شهید به‌ویژه شاید صارمی را گرامی داشت و گفت: باید خبرنگاران خبرهای درست و واقعی را به اطلاع مردم برسانند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات