۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۷۳۳۸۸

دیدار مدیرعامل و مسؤولان خبرگزاری رسا با آ‌یت الله بوشهری

مدیر عامل خبرگزاری رسا و جمعی مسؤولان این رسانه حوزوی با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت وگو کردند.
دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با آیت الله حسینی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مدیران و مسؤولان این رسانه حوزوی ظهر امروز با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، حجت الاسلام محققی گزارشی از فعالیت های مؤسسه رسا ارائه کرد و مدیران خبرگزاری رسا نیز به ارائه گزارشی از اقدامات بخش های مختلف این رسانه حوزوی پرداختند.

حجت الاسلام محققی با تقدیر از حمایت های آیت الله بوشهری از خبرگزاری رسا گفت: موسسه رسا سعی دارد با حفظ هویت طلبگی و با استفاده از ابزار رسانه، پیام های حوزه علمیه و وظایفی را که نسبت به نظام دارد ابلاغ کند.

وی افزود: یکی از تأکیدات حضرتعالی و سایر بزرگان حوزه، پیشرفت، نوآوری و خلاقیت در فرایند خبری رسا بوده است که خوشبختانه اقدامات موثری در راستای تحول در سازمان رسانه، حرفه ای گری، انعکاس رسانه ای اخبار، رشد علمی همکاران، راه اندازی نشریه اندیشه ای رسائل و تحقق اهداف کلان رسا صورت گرفته است.

مدیرعامل خبرگزاری رسا با قدردانی از مواضع انقلابی آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشت: خوشبختانه حضرتعالی همچنان در مسؤولیت های مختلف با انگیزه قوی فعالیت دارید و الگوی خوبی برای حوزویان هستید، بحمدالله همچنان با نشاط و روحیه انقلابی فعالیت ها را پیگیری می کنید که جای تقدیر دارد.

وی اقدامات و فعالیت های نهادهای عالی حوزوی مانند جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه های علمیه را مثبت ارزیابی و عنوان کرد: بحمدالله جامعه مدرسین در مقطع اخیر فعالیت های تأثیرگذار و منسجمی را آغاز کرده مثلا راه اندازی مجمع عمومی جامعه مدرسین اقدام مهمی بوده که بازتاب خوبی در بین طلاب داشته است.

حجت الاسلام محققی اطلاع رسانی برنامه های نهادهای عالی حوزوی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت ها و اقدامات جامعه مدرسین و شورای عالی باید بازتاب بیشتری در بین طلاب داشته باشد و اطلاع رسانی های لازم صورت گیرد.

وی همچنین برخی دغدغه های حوزویان و طلاب نسبت به مسائل حوزوی و آینده حوزه را به آیت الله بوشهری منتقل و بر ترسیم راهبرد در زمینه ارتباطات حوزه علمیه قم و نجف تأکید کرد.

در ادامه نیز آیت الله حسینی بوشهری با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری رسا گفت: از گزارش ها به این جمع بندی رسیدم که خبرگزاری رسا نه تنها در قامت یک خبرگزاری بلکه در قامت یک مجموعه توانمند، پرتلاش، سختکوش و آرمانگرای واقع نگر فعالیت می کند.

وی افزود: امروز خبرگزاری رسا در کنار حوزه می تواند نقش مهمی را در ارتقای حوزه از یک سو و معرفی گذشته، حال و آینده حوزه از سوی دیگر نقش کلیدی و فعال داشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که شأن خبرگزاری انتقال پیام است، ابراز داشت: چون خلأ وجود داشته مجموعه ای مانند خبرگزاری رسا تشکیل شده است، کار اصلی خبرگزاری رسا این است که حرف های حوزه، مسائل اصلی و دیدگاه ها،  نقطه نظرات علمی و تطورات به ویژه در زمینه فقه حکومتی منتقل کند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه جمعی از طلاب اهل تشخیص و دغدغه با همت مجموعه رسا را تشکیل داده و کارها را پیگیری کردند که ارزشمند است./1323/

ارسال نظرات