۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۷۳۴۸۳
به مناسبت روز خبرنگار؛

جمعی از اصحاب رسانه با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند

جمعی از اصحاب رسانه خوزستان به مناسبت روز خبرنگار با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند.
دیدار جمعی از اصحاب رسانه با آیت الله موسوی جزایری دیدار جمعی از اصحاب رسانه با آیت الله موسوی جزایری دیدار جمعی از اصحاب رسانه با آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جمعی از اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز و در آستانه روز خبرنگار با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار که در بیت نماینده ولی فقیه و با حضور خبرنگاران، سردبیران نشریات و اعضای خانه مطبوعات خوزستان برگزار شد، نخست مرتضی جمشیدی، رییس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به تعداد نشریات و روزنامه های بومی استان اشاره و خاطرنشان کرد: خوزستان پس از تهران داراری بیشترین نشریات چاپی است.

در ادامه تعدادی از خبرنگاران به بیان دیدگاه ها و مشکلات حرفه خبرنگاری پرداخته و دیدار با نماینده ولی فقیه را مسرت بخش خواندند و خواستار آن شدند تا در تریبون نمازجمعه از برخی خبرنگاران دعوت شود که به مناسبت روز خبرنگار به ایراد سخنرانی بپردازند.

در ادامه نیز محمدجعفر فلسفی، رییس شورای شهر اهواز و آیت الله موسوی جزایری به سخنرانی پرداختند و در پایان نیز خبرنگاران با امام جمعه اهواز عکس یادگاری گرفتند.

گفتنی است؛ خانه مطبوعات خوزستان به مناسبت روز خبرنگار برنامه های متنوعی از قبیل دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان، برگزاری دوره های آموزشی، تریبون آزاد اصحاب رسانه با حضور برخی مدیران ارشد دستگاه ها و روابط عمومی استان و اعضای هیأت مدیره و مدیر خانه مطبوعات استان، آیین نامگذاری، رونمایی، بهره برداری بوستان خبرنگار، آیین بزرگداشت روز خبرنگار با حضور استاندار را از امروز تا 17 مردادماه در نظرگرفته است./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات