۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۷۳۵۱۲
حجت الاسلام حسینی‌کیا در گفت‌وگو با رسا:

اجرای اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مقابله با دشمنی آمریکا است

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه آمریکا برای نابودی اقتصاد ایران شمشیر از روبرو بسته است، گفت: تنها راه مقابله با دشمنی خصمانه آمریکا اجرای اقتصاد مقاومتی و تکیه بر داشته‌های درونی است.
حسینی کیا

حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در گفت‌وگو با بخش سیاسی خبرگزاری رسا،  اصل مذاکره و گفت‌وگو برای پیشبرد اهداف را خوب دانست و گفت: اما در مذاکره با آمریکا چون نمی‌توان به او اعتماد کرد بنابراین مذاکره با او نیز مردود است.

وی افزود: آمریکا در این چهار دهه انقلاب نشان داد که جز به براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به چیز دیگری نمی‌اندیشد لذا مذاکره با آمریکا همانند برجام که نتیجه‌ای برای ایران نداشت نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی‌کیا با اشاره به برجام، ابراز کرد: در مساله برجام همه دنیا فهمیدند که ایران نسبت به تعهدات بین المللی متعهد است و در واقع این طرف مقابل بود که به راحتی یک معاهده بین المللی را نقض کرد و به تعهدات خود پایبند نماند.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه حل مشکلات کشور در گرو اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: در حال حاضر فرصت مناسبی برای مذاکره نیست بنابراین مسؤولان باید تلاش کنند اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی کنند تا بتوانیم با اکتفا به داشته‌های داخلی از این بحران بوجود آمده عبور کنیم.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا شمشیر خود را از روبرو بسته تا با همه وجود به اقتصاد ایران ضربه بزند، خاطرنشان کرد: التهابات بازار ارز نیز ناشی از همین خصومت و دشمنی است./813/ت۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات