۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۷۳۵۸۴
ابوترابی:

دولت قرارگاه جنگ اقتصادی تشکیل دهد

نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند دولت چه اقداماتی انجام می‌دهد تا نگرانی مردم رفع شود، گفت:ایران باید در برابر جنگ روانی دشمن یک مقر و قرارگاه اقتصادی ایجاد کند تا پاتک دشمن خنثی شود.
ابوترابی

ابوالفضل ابوترابی رییس فراکسیون حقوق بشر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، یکی از انتقادات نمایندگان مجلس به رییس جمهور را عدم صحبت کردن آقای روحانی با مردم بیان کرد و گفت: یکی از انتقادات ما به شخص رییس جمهور همین است که چرا نمی‌آید با مردم صحبت کند و ملت را نسبت به اقداماتی که انجام می‌دهد، امیدوار کند.

وی افزود: امروز لازم است ایران در برابر جنگ روانی دشمن یک مقر و قرارگاه اقتصادی ایجاد کند تا پاتک دشمن خنثی شود منتهی دولت نمی‌آید این امور را به مردم بگوید تا نگرانی ملت رفع شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تاکید بر اینکه این حق مردم است که بدانند دولت چه اقداماتی برای حال و آینده کشور انجام می‌دهد، اظهار داشت: مردم اگر ببینند دولت برای حل مشکلات اقتصادی تلاش می‌کند امیدوار می‌شوند. اما متاسفانه همین کار را هم انجام نمی‌دهد از این رو ما به سستی آقای رییس جمهور انتقاد داریم.

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دوتابعیتی بودن فرزندان مسؤولان از رییس جمهور گرفته تا دیگر وزرا مردم را رنج می‌دهد همچنین ما شاهد اشرافی‌گری برخی مسؤولان دولتی هستیم بنابراین با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد./۸۱۳/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات