۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۷۳۵۸۵
عضو فراکسیون ولایی مجلس:

مراقب باشیم در دام جنگ روانی دشمن قرار نگیریم

ابوترابی با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست، گفت: هنوز جوهر امضای مقامات آمریکایی خشک نشده که شخصی مثل ترامپ می‌آید و به همه معاهدات بین المللی برجام پشت پا می‌زند بنابراین مذاکره جدید با آمریکا اشتباه محض است.
ابوترابی

ابوالفضل ابوترابی رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مذاکره با آمریکا را یک اشتباه راهبردی دانست و گفت: آزموده را آزمودن خطاست.

وی افزود: هنوز جوهر امضای مقامات آمریکایی خشک نشده که شخصی مثل ترامپ می‌آید و به همه معاهدات بین المللی برجام خیانت می کند و پشت پا می زند.

ابوترابی ادامه داد: رییس جمهور آمریکا به هیچ کدام از تعهدات و قوانین بین المللی حتی به حرف خودش هم پایبند نیست کما اینکه وقتی برای مذاکره به کره شمالی رفته بود گفت ما یک بهانه پیدا می‌کنیم تا شش ماه دیگر آن قرارداد را کنار بزنیم لذا با شخص دیوانه‌ای مثل ترامپ نمی‌توان مذاکره کرد.

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنان می‌خواهند ما را از نظر توان نظامی و بنیه دفاعی ضعیف کنند تا ایران نیز روزگاری همانند کشور سوریه و افغانستان داشته باشد، اظهار داشت: امروز دشمن یک جنگ روانی پیچیده‌ای علیه ملت ایران آغاز کرده است، از طرف دیگر تعدادی را مامور ساخته تا در سراسر جهان به صورت چهره به چهره کشورها را با تهدید، ترغیب و تطمیع وادار کنند تا رابطه خودشان را با ما قطع کنند از طرف دیگر هم ادعای دلسوزی می‌کند همه اینها دروغ است از این رو مسؤولان و مردم باید مراقب ترفندها و نقشه‌های دشمن باشند تا گرفتار دام جنگ روانی دشمن نشویم.

عضو فراکسیون ولایی مجلس 70 درصد مشکلات کشور را داخلی دانست و گفت: در بحث بین المللی تنها 30 درصد است که می‌تواند مشکلات ما را حل کند بنابراین عمده مشکلات ما داخلی است.

وی افزود: پرهزینه بودن اداره مملکت، بهره وری فوق العاده پایین، تنبلی، اسراف، سیستم بانکی فشل و نقدینگی بسیار بالا و سرگردان که هر جا برود مانند سیل تخریب می‌کند همه اینها مشکلات داخلی است و حل آن را باید در داخل کشور جستجو کرد.

ابوترابی با تاکید بر اینکه امروز مسؤولان باید کشور را از درون تقویت و امنیت داخلی در سراسر ایران حاکم کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه به نظر می‌رسد دولت که در راس همه کارهای اجرایی است در این امور سستی و تنبلی می‌کند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات