۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۵۷۳۵۹۲
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

روحانیان با استفاده از سلاح تبلیغ کارآمدی نظام را در بین جوانان تبیین کنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به لزوم تلاش مضاعف مسؤولان برای حل مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: تاکنون از سلاح تبلیغ برای انتقال دستاوردها و کارآمدی نظام به نسل جوان به‌درستی استفاده نکرده‌ایم که این یک ضعف است.
حجت الاسلام ملایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امروز در جمع مسؤولان فرهنگی، با اشاره به رسالت طلاب و روحانیان در شرایط فعلی جامعه اسلامی، اظهار کرد: دشمنان بذر یأس و ناامیدی را در دل مردم می‌پاشند و به دنبال ایجاد ناامنی در کشور و شعارهای ساختارشکنانه هستند لذا هر چند نمی‌توان مشکلات اقتصادی و معیشتی را منکر شد اما باید مراقبت کرد و برای حل مشکلات راهکار ارائه داد.

وی به لزوم تلاش مضاعف مسؤولان برای حل مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: تاکنون از سلاح تبلیغ برای انتقال دستاوردها و کارآمدی نظام به نسل جوان درست عمل نکردیم و این یک ضعف است.

حجت‌الاسلام ملایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به وسیله مردم به وجود آمده، با خون مردم حفظ شده و مردم نیز حافظ آن هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام فعالیت‌های شورا باید بر پایه مستدل، منطقی و باورپذیر بودن استوار باشد، خاطرنشان کرد: تأکید بر ارائه کارنامه چهل‌ساله جمهوری اسلامی، تبیین کارآمدی نظام دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، ترسیم افق آینده امیدبخش و تأکید بر ثبات روزافزون جمهوری اسلامی ایران ازجمله اهداف این ستاد است.

حجت‌الاسلام ملایی با اشاره به ‌روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان هستند و از طرفی مطالبات مردم را به گوش مسؤولان می‌رسانند و از طرف دیگر نیز اقدامات و خدمات مسؤولان را به مردم انتقال می‌دهند.

وی گفت: نقش خبرنگاران در پیروزی انقلاب اسلامی و در طول ۴۰ سال پررنگ بوده و این قشر دستاوردها و کارآمدی نظام اسلامی که بر پایه خون هزاران شهید و به دست مردم به وجود آمده را منعکس می‌کنند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات