۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۷۳۶۰۳
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

خبرنگاران مرزبانان اندیشه‌ها هستند/ رسانه‌ها باید همیشه در کنار مردم باشند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همان‌طور که علما حافظان عقیدتی هستند خبرنگاران نیز مرزبانی اندیشه‌ها را در کشور بر عهده دارند.
خبرنگار

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نجات فیاضی در نشست خبری ستاد برگزاری همایش روز خبرنگار که در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد اظهار کرد: رسانه‌ها امروز نقش تعیین‌کننده در جامعه دارند و همان‌طور که علما  حافظان عقیدتی هستند خبرنگاران نیز مرزبانی اندیشه‌ها را در کشور بر عهده دارند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام حماسه‌آفرینی کردند و این بار نوبت رسانه‌هاست که در مقابل توطئه‌های دشمنان با بیان و قلم خود حماسه دیگری را رقم بزنند که الحمدلله خبرنگاران کشورمان در حوزه‌های مختلف گام‌های مثبتی برداشته‌اند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: خبرنگاران ما می‌توانند نقش‌های تأثیرگذاری در استان داشته، با گزارش‌های خود مسؤولان را به چالش بکشند و همیشه در کنار مردم و خواستار مطالبات آنان باشند.

حجت‌الاسلام فیاضی بیان کرد: بزرگ‌ترین هدف دشمنان کشورمان جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی است و از راه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی می‌خواهند ناامیدی را در بین مردم رواج دهند که در این برهه زمانی این نقش خبرنگاران است تا با نقشه‌های فریبنده دشنمان مقابله کنند.

وی اضافه کرد: خبرنگاری مسؤولیت خطیری است و در این مسیر باید با کج‌اندیشی و تفکر ضد اسلامی مبارزه کرد زیرا امروزه مخالفان نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند با رسانه‌های مختلف موفقیت‌های کشور را کم‌رنگ نشان دهند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تأکید کرد: خبرنگاران همچون شهدای گمنام فعالیت و زندگی می‌کنند و مسؤولان استانی باید به مشکلات این قشر تلاش‌گر رسیدگی کنند که بر این اساس  17 مرداد امسال با مشارکت دستگاه‌های مختلف مراسم باشکوهی به مناسب روز خبرنگار در سالن ولایت سپاه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظرات