۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۷۳۶۱۱
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی:

طلبه در مسیر تحصیل باید به اخلاص در نیت برسد

حجت الاسلام محسنی گفت: طلبه در مسیر تحصیل باید به اخلاص در نیّت برسد تا وجودش موجب برکت و هدایت بندگان به سوی خداوند متعال شود.
حجت الاسلام عادل محسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عادل محسنی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) امروز در جمع طلاب سال تحصیلی جدید این مدرسه علمیه، با اشاره به وظیفه خطیر و مهم طلاب و تحصیل آنها، گفت: مسیر طلبگی، مسیر عشق، معرفت و محبّت به ذات باریتعالی است.

وی در ادامه با توجه به اهمیت تحصیل و طلب علم به ویژه در حوزه علمیه، ابراز داشت: مسیر طلبگی، مسیر وصول و ایصال الی الله است. طلبه در مسیر تحصیل باید به اخلاص در نیّت برسد تا وجودش موجب برکت و هدایت بندگان به سوی خداوند متعال شود. مسیر تحصیل حوزوی مسیر جهاد و تلاش و جانفشانی برای دین خداست.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اظهار داشت: علوم حوزوی ابزار فهم کلام الهی جهت استنباط قوانین و قواعد تربیت و شکوفائی انسان است. با فهم ساختار، ساختمان، معانی اولیه، ثانویه و عرفی کلمات الهی، توان فهم معارف عمیق عرفانی، تربیتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اسلام فراهم خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله که همه ما در راه سربازی امام زمان(عج) بتوانیم رضایت و خشنودی آن حضرت را موجب باشیم./۹۶۹/پ203/ب1

ارسال نظرات