۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۵۷۳۷۱۵
امام جمعه قشم:

نظم و امنیت جلوه‌گر خیرخواهی و گره گشایی از کار مردم است

امام جمعه قشم با تاکید بر اینکه نظم و امنیت جلوه‌گر خیرخواهی و گره گشایی از کار مردم است، گفت: جمهوری اسلامی ایران اسلامی نماد امنیت، امن‌ترین کشور منطقه و زمینه ساز حکومت عدالت گستر مهدوی و امنیت جهانی است.
امام جمعه قشم

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام رضا جوکار در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قشم با گرامیداشت سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید بابایی گفت: بهترینِ مردم از منظر اسلام و نبی مکرم(ص) کسی است که بیشترین منفعت، خیرخواهی و گره گشایی از کار مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: نظم و امنیت یکی از عرصه‌هایی است که جلوه‌گر خیرخواهی و گره گشایی از کار مردم است.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه قرآن کریم از اقتصاد و امنیت بعنوان دو نیاز اساسی زندگی بشر و فراهم آورنده زمینه عبودیت نام می‌برد، تصریح‌کرد: به برکت انقلاب شکوهمند امروزه می‌توان گفت ایران اسلامی امن‌ترین کشور در منطقه و از امن‌ترین کشورهای جهان است.

حجت‌الاسلام جوکار جمهوری اسلامی ایران اسلامی را مظهر و نماد امنیت و زمینه ساز حکومت عدالت گستر مهدوی و امنیت جهانی دانست و ابراز داشت: ایران از نظم و امنیتی پایدار و مردم محور برخوردار است.

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: به فضل الهی، حضور نیروهای نظامی و انتظامی خدوم و جان بر کف و مردم بصیر و ولایتمدار، هرمزگان و قشم از امن ترین نقاط کشور است.

وی با اشاره به سالگرد بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا، اضافه کرد: جنایت‌پیشه‌های تاریخ و مدعیان حقوق بشر و امنیت توان تأمین امنیت خود را نیز ندارند و در لوای حقوق بشر به انسان‌ها خیانت و به اسم توافق‌نامه و تعهد، نقض پیمان می‌کنند.

امام جمعه شهرستان قشم در ادامه گفت: انتظار است مسکن، معیشت و خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی در شهرستان قشم از سوی مسؤولان استانی مورد توجه ویژه قرار گیرند.

امام جمعه شهرستان قشم با تقدیر از خدمات محمودزاده، اخلاق مداری و مجاهدت همراه با تعامل را از ویژگی‌های وی در طول مدت خدمت در شهرستان قشم برشمرد و افزود: از زحمات رئیس پیشین عقیدتی سیاسی فرماندهی انتطامی شهرستان  تقدیر و از حجت‌الاسلام والمسلمین سعید آزادی که نیرویی خدوم، انقلابی، ولایی و جهادی بودند نیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.

حجت‌الاسلام جوکار با اعلام حمایت و آمادگی کامل جهت همکاری و تعامل با فرماندهی جدید برای وی آرزوی توفیق نمود.

گفتنی است؛ طی این مراسم که با حضور فرمانده انتظامی هرمزگان، امام جمعه شهرستان قشم، فرماندار و امام جمعه اهل سنت قشم، دادستان و رئیس دادگستری قشم و جمعی از مسؤولان در محل نمازخانه فرماندهی انتظامی شهرستان قشم برگزار شد، حسین الهی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان قشم منصوب و از خدمات داوود محمودزاده تقدیر شد./851/د103/ب1

ارسال نظرات