۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۵۷۳۸۴۴
عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران:

ردپای یهود در بی اخلاق کردن جوامع مشهود است

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: در اساسنامه صهیونیست قید شده است که اگر جهان را بی اخلاق کنیم، بقای خودمان را بیمه خواهیم کرد که آنان معتقدند اگر ما بتوانیم جهان را غیراخلاقی سازیم در نتیجه خودمان پایدار می شویم.
فریبا علاسوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، فریبا علاسوند، عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان در نشست علمی «فهم حجاب و بدحجابی به عنوان مسأله اجتماعی» که در مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا (س) شامگاه سه شنبه 16 مرداد برگزار شد، در ابتدا با تأکید بر این مطلب که حجاب یک امر تاریخی است، به بررسی وضعیت تاریخچه حجاب در ایران و جهان پرداخت.

عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات و خانواده با اشاره به این مطلب که جریان تاریخی زندگی انسان از عفت و پوشش شروع شده است و نقطه آغاز آن بی عفتی و بدپوششی نبوده است، تصریح کرد: در واقع جریان تاریخی نشان می دهد که پوشش بیشتر و عفت از ارکان تمدنی جوامع و حتی پوشش مبتنی بر عفت رکن تمدنی بوده است که در آن تردیدی نیست.

عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران در ادامه با اشاره به سیر تاریخی هنرهایی مانند نقاشی و موسیقی و پیکر تراشی بیان داشت: در واقع در همه این هنرها جریان از عفت به سمت بی عفتی رسیده است.

وی ادامه داد: به طور مشخص از قرن 16 و 17 به بعد جریان بی عفتی در هنر آغاز می شود که از آن جمله می توان به پیکرتراشی هایی اشاره کرد که به سمت برهنگی رفته اند و مجسمه هایی ساخته شده اند که همه آنتومی بدن انسان را نشان می دهد و در عین حال اعضای بدن انسان را برجسته سازی می کند.

وی با اشاره به این مطلب که بعد از قرون 16 و 17 تظاهر به برهنگی در غرب مشهود است، تصریح کرد: البته در ایران در قرن 18 و 19 میلادی نیز همین طور می شود و به همین دلیل نقاشی هایی در این دوران خلق شدند که قبلا به صورت عفیفانه بوده اند که در شکل و باز آفرینی جدید به صورت غیر عفیف است.

ردپای یهود در تفکر و پوشش غیر عفیفانه

علاسوند در ادامه با اشاره به اینکه حجم فراوان تغییرات در این هنرها را نمی توان تصادفی تلقی کرد، بیان داشت: روشن است که این امر یک مهندسی است و با پیگیری این امر به زمانی می رسید که ردپای یهود در مهندسی این تفکر دیده می شود و این موضوع به یهود سیاسی برمی گردد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های چند صد ساله از سوی یهود اظهار کرد: در اساسنامه صهیونیست قید شده است که اگر جهان را بی اخلاق کنیم، بقای خودمان را بیمه خواهیم کرد که آنان معتقدند اگر ما بتوانیم جهان را غیراخلاقی سازیم در نتیجه خودمان پایدار می شویم.

علاسوند ادامه داد: آنان عقیده دارند که کسی یهودی نمی شود و یهودی باید یهودی به دنیا بیاید و از این رو شما می بینید که با وجود اینکه اسلام و مسیحیت تبلیغ دینی دارند اما اثری و آثاری از تبلیغ یهود نمی بینید و دیگران به یهود دعوت نمی شوند و آنها معتقدند که یهودی باید یهودی زاده باشد.

تلاش صهیونیست برای انقراض نسل مسیحی و مسلمان

وی با اشاره به این مطلب که آنها با همین جمعیتی که دارند می خواهند مالک سرزمین جهان شوند، تصریح کرد: در واقع آنان برای رسیدن به این هدف به دنبال انقراض نسل مسیحی و مسلمان هستند.

عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات و خانواده ادامه داد: در عین حال آنان با بسیاری از آیتم هایی که با فساد و فحشا ارتباط دارد از بیماری های مقاربتی گرفته تا همجنس گرایی و کنترل جمعیت و روابط آزاد و ازدیاد طلاق و دیگر موارد باعث کم شدن نسل می شوند.

عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه آنان برای از بین بردن نسل مسلمان و مسیحی در قالب های مختلف این پروژه را دنبال کرده اند، تصریح کرد: در عین حال آنان دریافته بودند که برای غیر اخلاقی کردن جامعه نیاز است تا زنان آن جامعه بی عفت شوند.

تاریخ عفیفانه و پشتوانه عظیم هویتی ایران اخلاق محور است

وی با اشاره به تاریخ عفیفانه و پشتوانه عظیم هویتی ایران که اخلاق محور است اما این امر نادیده گرفته می شود، تصریح کرد: برخی ملی گرایان و زرتشت گرایان در کانال ها مردم ایران را دعوت می کنند که این موضوع نوع جدید اسلام ستیزی است که در چند سال اخیر شاهد آن هستیم.

علاسوند ضمن انتقاد نسبت به این امر که همه مفاهیم و مبانی آیین کوروش و زرتشت تبلیغ نمی شود، تصریح کرد: یکی از مواردی که مستشرقان به آن تأکید دارند این موضوع است که در موضوعی که حجاب نام دارد ایران از اسلام جلوتر است.

وی ادامه داد: البته آن چیزی که اسلام درباره حجاب می گوید درست است و آنها درباره حجاب رادیکال بوده اند و اسلام جریان پوشش در ایران باستان را تعدیل کرد و همه شواهد ثابت می کند که لباس نداشتن و عدم پوشش از نظر همه ایرانی ها در دوران باستان بی شرمی بوده است./934/پ202/ب1

ارسال نظرات