۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۵۷۳۹۵۴
به مناسبت روز خبرنگار؛

تجلیل از خبرنگاران ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در خانه ملت

به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و فعالان عرصه خبر در خانه ملت برگزار شد
خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و فعالان عرصه خبر در خانه ملت برگزار شد.

در این مراسم محسن علیجانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران گفت: تکریم خبرنگار تکریم افکار عمومی است.

وی افزود: خبرنگار خود را پیگیر مسائل و دغدغه مردم در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می‌کند.

علیجانی با بیان اینکه خبرنگاران در ادوار مختلف بخصوص در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به خوبی نقش ایفا کردند، اظهار داشت: خبرنگاران گنج‌ها را هویدا و فشارها اعم از فشار اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... را زائل می‌کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با شریف خواندن شغل خبرنگاری، گفت: هر کسی که تریبون در دست اوست نمی‌توان ارزش و قیمت برای آن تریبون تعیین کرد. اگر مسؤول و مدیری در مسیر خلاف مصالح مردم حرکت می‌کند خبرنگار می‌تواند دلسوزانه و بدون مچ گیری در راستای اهداف مصالح ملت گام بردارد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، علیجانی نماینده مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از همه خبرنگاران ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تجلیل به عمل آورد همچنین از خبرنگار خبرگزاری رسا، نسبت به زحمات بی شائبه و خالصانه‌اش تقدیر کرد./813/پ203/ب1

ارسال نظرات