۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۷۴۱۳۸
با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع حرم سجاد باوی برگزار شد

مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع حرم سجاد باوی با حضور آیت ‌الله موسوی جزایری برگزار شد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع حرم سجاد باوی شامگاه گذشته با حضور آیت ‌الله موسوی جزایری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در مراسم شهید مدافع حرم سجاد باوی اظهار داشت: شهید باوی به دست داعش و برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه کشورهای اسلامی همچون عراق و در رأس آنها جمهوری اسلامی یران اجازه نزدیک شدن به حرم حضرت زینب(س) را به وهابیون و داعش نداند، گفت: امروز سوریه به فضل الهی امنیت دارد و این نشانه شکست داعش و شیاطین است.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه امنیت موجود در سوریه همان پیروزی اسلام است، خاطرنشان کرد: ما به شهدای مدافع حرم افتخار می‌کنیم که جان خود را در راه اسلام فدا کردند.

لازم به ذکر است، شهید سجاد باوی، در سال 1359 در کوت‌ عبدالله متولد و به عنوان فعال فرهنگی در شهرستان کارون خوزستان به فعالیت پرداخته و در راستای دفاع از حرم عقبله اهل بیت(ع) به سوریه اعزام و پس از حضور در جبهه مقاومت در نبرد با تکفیری ها در 20 مرداد سال 1396 به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار 25 مرداد سال گذشته وارد خوزستان شد با بدرقه خانواده‌ شهدای مدافع حرم در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای اهواز آرام گرفت./9456/د103/ب1

ارسال نظرات