۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۷۴۱۵۱
رییس جمعیت الفکر العاملی لبنان:

ایستادگی در برابر دشمنان واجب است

رییس جمعیت الفکر العاملی لبنان خواستار حمایت از جبهه مقاومت شد و اظهار داشت که ایستادگی در برابر دشمنان واجب است.
سید علی عبداللطیف فضل الله رییس الفکر العاملی لبنان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی عبداللطیف فضل الله رییس جمعیت الفکر العاملی لبنان در دیدار با جمعی از علمای و اندیشمندان مسلمان و مسیحی صیدای این کشور بر ضرورت حفظ اتحاد و همبستگی حقیقی و بیشتر تاکید کرد و بیان داشت: ایستادگی در برابر دشمنان یک واجب دینی و مقدس است و اگر جبهه مقاومت نبود این پیروزی ها به لبنان و منطقه تعلق پیدا نمی کرد.

وی افزود: با مبارزه با فساد داخلی، حمایت از فقرا، تامین خدمات اساسی برای آن‎ ها به ویژه افرادی که در نزدیکی مرزها زندگی می کنند و با مشکلات مختلفی نظیر آب، برق و درمان دست و پنجه نرم می کنند، می توانیم از جبهه مقاومت پشتیبانی کنیم.

شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت نیز در این دیدار پیروزی‎های جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن را بسیار با ارزش و مستحق حمایت توصیف کرد.

وی ادامه داد: حزب الله و متحدانش با وجود جنگ افروزی دشمنان و اجرای فتنه های مختلف با قدرت در برابر آن ها ایستاده است.

حجت الاسلام شیخ احمد الزین از مسؤولان تجمع علمای مسلمان در شهر صیدای لبنان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‎های این تجمع پس از انقلاب اسلامی ایران از سال 1982 میلادی تا اکنون گفت: دشمن حقیقی جهان عرب و مسلمانان، رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

وی تاکید کرد که ایران از جبهه مقاومت و حرکت‎ های آزادی خواهی در جهان به ویژه در فلسطین و لبنان حمایت می‎کند.

این مسؤول تجمع علمای مسلمانان در شهر صیدا پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین را وعده الهی دانست و اظهار داشت: مساله آزادی فلسطین از دست رژیم اشغالگر صهیونیستی هیچ گاه از اولویت مسائل جهانی ساقط نمی‎ شود.

رییس جمعیت الفکر العاملی لبنان خواستار حمایت بیشتر از آوارگان فلسطینی در لبنان شد و گفت: باید به حقوق آوارگان نظیر حق درمان و کار توجه اساسی کرد./994/ب902/ف

ارسال نظرات