۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۷۴۲۶۷
رئیس مجمع نمایندگان استان البرز:

همه دستگاه‌ها به برگزاری کنگره شهدا در استان البرز کمک کنند

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه همه دستگاه ها برای برگزاری کنگره شهدا به میدان آمده و کمک کنند، گفت: باید تلاش کرد که کنگره با عظمت خاصی برگزار شود.
روز بزرگداشت شهدا گرامی باد

به گزارش خبرگزاری رسا، عزیز اکبریان در جلسه شواری اداری استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با تشکر از زحمات دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی در تجمعات برخی از افراد  در کرج اظهار داشت: در این تجمعات یک نفر کشته شد و الحمدالله این موضوع تجمعات مدیریت شد.

وی افزود: به صورت حضوری با فرماندار و دستگاه قضایی به منزل این فرد رفتیم و این خانواده، خانواده متدینی هستند و از دادستان محترم هم می خواهیم که نوع کشته شدن این فرد را کشف کرده و این فرد به صورت مشکوک کشته شده است و عواملی هستند که کشته سازی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه همه دستگاه ها برای برگزاری کنگره شهدا به میدان آمده و کمک کنند،بیان کرد: باید تلاش کرد که کنگره با عظمت خاصی برگزار شود.

نماینده مردم کرج با بیان اینکه کشور در شرایط خاصی به سر می برد،گفت: تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای از سوی آمریکا به صورت یکجانبه بر کشور تحمیل شده و فشارهای بسیار سختی بر سیستم بانکی می‌آورند که با ما مراوده نداشته باشند و فشارهای زیادی بر شرکت های نفتی اعمال می‌کنند و شرکت‌های خودروسازی هم از فشار مصون نمانده‌اند.

اکبریان با بیان اینکه برخی اوقات نبود یک قطعه سبب می‌شود که خودرویی در پارکینگ شش ماه بخوابد، تصریح کرد: متاسفانه بسیار از شرکت ها قبل از فرارسیدن زمان تحریم‌های جدید آمریکا از کشور رفتند و رنو 450 میلیون دلار در سایپای کاشان سرمایه‌گذاری کرده  و اعلام می‌کنند که آن را نمی خواهیم و نمی خواهیم در این تحریم‌ها با ایران همکاری کنیم.

وی با بیان اینکه راه های مختلفی وجود دارد، ادامه داد: در مورد این موضوع بعد از چند ماه به شرایط عادی بر می گردیم و اصلا جای نگرانی نیست و باید بازار مجدد ارزیابی شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی کشورهای عربی با ایران عناد دارند و مابقی اینگونه نیستند،تصریح کرد: تهدید اینکه ایران نفت را نفروشد محال است و تصمیم نظام این است که اگر بنا باشد ما نفت خود را نتوانیم بفروشیم قادر هستیم که از تنگه هرمز و دریای سرخ اجازه ندهیم یک لیتر نفت برود.

وی با بیان اینکه اگر بناست ما نفت نفروشیم هیچ کس نباید نفت بفروشد، تصریح کرد: این ظرفیت در ما وجود دارد که اجازه ندهیم کسی نفت بفروشد اما به دنبال ایجاد آرامش در منتطقه هستیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در زمان فشار بر ایران یک سری دلال و سودجو هم عرض اندام می‌کنند، تصریح کرد: در مورد موضوع روغن متوجه شدیم که احتکار شده  و در واردات روغن مشکلی نداریم و در میلگرد مصرف ما در 6 ماه اول 600 هزار تن بوده و در سال جاری در سه ماه و نیم گذشته 600 هزار تن میلگرد وارد بازار شده و این در حالی است که ساخت و ساز هم نداریم و مشخص است که عواملی دست اندرکار هستند.

اکبریان با بیان اینکه باید با محتکران برخورد شود،عنوان کرد: استراتژی دشمن این است که در سال جاری در حوزه امنیتی و در بحث اقتصادی فشار وارد کند و در این فضا مسایل سیاسی و جناحی باید کنار گذاشته شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات