۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۷۴۴۷۴
مدیرکل ارشاد قم:

اخبار استان قم اهمیت فراملی دارد

حسینی کاشانی با بیان این‌که استان قم در بحث رسانه خاص است، گفت: اخباری که در استان قم منتشر می‌شود، به دلیل اهمیت بالای آن فراملی و فرا استانی است.
سید موسی حسینی کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در نشست خبری ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قم و آیین تجلیل از خبرنگاران برتر استان قم که امروز در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، ‌ با اشاره به فعالیت پویای خبرنگارهای استان قم اظهار داشت: این فعالیت‌های اثرگذار نشان دهنده جایگاه خبرنگاران استان قم است.

اهمیت رسانه‌ای استان قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان این‌که استان قم در بحث رسانه خاص است، گفت: اخباری که در استان قم منتشر می‌شود، به دلیل اهمیت بالای آن فراملی و فرا استانی است.

وی خبرنگاران قمی را افرادی آگاه، پویا و نجیب توصیف و بیان کرد: در دوران فعالیت و خدمتی که در سه استان داشته‌ام، خبرنگاران استان قم را آگاه‌ و پویاتر نسبت به دیگران دیدم و برگزاری برنامه‌‌ها در قم بدون حضور خبرنگار میسر نیست.

۲۵۰ نشریه مکتوب

حسینی کاشانی با اشاره به نشریات فعال در استان قم اظهار داشت: در استان قم بیشتر از۲۵۰ نشریه مکتوب وجود دارد که سال گذشته نیز دو روزنامه جدید مجوز انتشار گرفتند.

وی با بیان این‌که در استان قم سه روزنامه محلی و سه روزنامه از قم به صورت سراسری منتشر می‌شود، تأکید کرد: اخبار صفحات استانی در خبرگزاری‌های رسمی کشور اهمیت بالایی دارند و همیشه مشاهده می‌شود که این اخبار در صفحات اصلی قرار می‌گیرند.

نقش نیروی انتظامی در فرهنگ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ابراز داشت: نیروی انتظامی نقش مهم و فعالی در برنامه‌های فرهنگی کشور و استان قم دارد و جای امیدواری است که این همکاری مانند گذشته ادامه داشته باشد.

گفتنی است در پایان تعدادی از خبرنگاران برتر استان قم به نمایندگی از دیگر خبرگزاری‌ها از سوی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قم مورد تجلیل قرار گرفتند./876/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات