۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۷۴۶۰۳
آزادبخت مطرح کرد؛

فعالیت خواهران مبلغ در جمع مددجویان کمیته امداد پلدختر

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جمع مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد و گفت: حضور خواهران مبلغ در برگزاری کارگاه های آموزشی در جمع مددجویان امری مؤثر در بصیرت بخشی و تبیین ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است.
طلاب خواهر

اعظم آزادبخت، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جمع مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد و بیان داشت: حضور خواهران مبلغ در جمع بانوان امری مؤثر در تبیین ارزش های دینی و روشنگری است.

وی با اشاره به نقش بانوان در تحکیم بخشی به کانون خانواده ها افزود: فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ و روشنگری عاملی مهم برای مصون سازی کانون خانواده در برابر هجمه های فرهنگی دشمن و جلوگیری از ورود آسیب های اجتماعی به کانون خانواده است.

آزادبخت به برگزاری کارگاه های اخلاقی تربیتی در جمع مددجویان کمیته امداد پلدختر اشاره کرد و اظهار داشت: حضور خواهران مبلغ در این کارگاه ها امری مؤثر در ارتقای دانش معرفتی و تقویت بنیه اعتقادی مددجویان است.

وی در ادامه یادآور شد: خواهران مبلغ در برگزاری کارگاه های اخلاقی تربیتی خواهران مبلغ در راستای ارائه مشاوره در زمینه تربیت فرزند، ازدواج، تحصیل، کارآفرینی، نقش زنان در تحکیم بخشی به کانون خانواده و عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی و اصلاح الگوی مصرف فعالیت دارند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر تبلیغ چهره به چهره و تبیین ارزش ها را لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی و ضدارزش ها عنوان کرد و گفت: حضور مبلغان خواهر در جمع بانوان و دختران جوان می تواند در تحکیم بخشی به باور و اعتقادات این قشر و نهادینه سازی ارزش ها در کانون خانواده نقش آفرین باشد.

وی با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم و رواج بی بند و باری ها در جامعه اظهار داشت: راه مقابله با دسیسه های دشمن روشنگری و تبیین سبک زندگی اسلامی است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات