۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۵۷۴۸۲۰
استاد حوزه علمیه و دانشگاه:

شهید ناصری در مبارزه خود هیچ تردیدی نداشت

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با بیان اینکه شهید ناصری در مبارزه خود هیچ تردیدی نداشت، گفت: شهید ناصری با بصیرت به مبارزه با دشمنان برخاست.
پناهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد پناهیان، استاد حوزه علمیه و دانشگاه شب گذشته در مراسم پاسداشت بیستمین سالگرد شهادت سرلشگر محمدناصر ناصری و یادواره مجاهدین بدون مرز استان خراسان جنوبی که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: معنی و مفهوم کلمه «صدق» تنها به گفتن در کلام نیست بلکه به معنای صادقانه پای عهد خود با تمام وجود ایستادن است.

وی با بیان اینکه امروز به تعبیر مقام معظم رهبری در جنگ احزاب قرار داریم، گفت: بسیاری در تلاش هستند تا با فضاسازی رسانه ای، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مردم را از نظام و اسلام ناامید کنند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه افزود: برخی برای اینکه به خواسته و اهداف خود برسند دست به هر کاری می زنند و افراد مقابل هم را تخریب می کنند.

حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: عده‌ای نیز می خواهند فضای اقتصادی کشور را بدتر از این جلوه دهند و همچنان امید به مذاکره با آمریکا دارند.

وی ادامه داد: وهابیت دست پرورده انگلیس به دنبال ویرانی حریم اهل بیت(ع) در منطقه هستند و با هدف نابودی تشیع و مکتب حیات بخش اهل بیت(ع) هر جنایتی را انجام می دهند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی گروه های تکفیری و داعش را در منطقه ایجاد کرد و داعش بعد از شکست در عراق و سوریه امروز در افغانستان به دنبال جنایت های تازه ای است.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه مرگ بر آمریکا برآمده از باورهای قرآنی است، اظهار کرد: دشمنان با قتل و عام زنان و مردان در منطقه و ویرانی کشورها به دنبال اهداف خبیث و پلید خود هستند.

وی با اشاره به شهید سرلشگر ناصری، افزود: شهید ناصری در افغانستان با انجام جهاد کبیر و ابوذرگونه جبهه اسلام را متعهد کرد و دست آغشته به خون استکبار جهانی را در تمام جنایت ها برای همگان برملا کرد.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با بیان اینکه شهید ناصری در مبارزه خود هیچ تردیدی نداشت، عنوان کرد: شهید ناصری با بصیرت به مبارزه با دشمنان برخاست.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه متاسفانه برخی ها قدر مجاهدت های شهدا را نمی دانند، بیان کرد: گاهی مواقع خانوادهای مدافعان حرم از برخی زخم زبان ها و طعنه ها گله‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه باید شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم، افزود: شهدا راه سیدالشهدا(ع) را ادامه دادند و اسلام نیز این افتخار را دارد که جوانانی مانند شهید ناصری ها پرورش داده است./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات