۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۷۴۸۶۱
حجت الاسلام کاویانی:

آزادگان نماد صبر و بردباری هستند

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آزادگان به عنوان نماد صبر و بردباری یاد کرد و گفت: آزادگان ترزیق کننده آگاهی در جامعه هستند.
بازگشت آزادگان به میهن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی که در مجتمع توان‌بخشی ایثار لرستان برگزار شد، گفت: آزادگان نجات دهنده کشور از مشکلات و تزریق کننده خودآگاهی هستند.

وی با اشاره به تحمل سختی ها از سوی آزادگان به حدیثی از پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: کسی که در برابر مصیبتی صبر کند اجر هزار شهید دارد.

حجت الاسلام کاویانی با بیان اینکه مشکلات و وضعیت امروزی ما قابل قیاس با رنج دوران اسارت آزادگان نیست، خاطرنشان کرد: آزادگان نماد صبر و بردباری هستند.

وی آزادگان را ذخیره‌ای برای جامعه امروز برشمرد و عنوان داشت: سختی ها و فشارهایی که در جامعه امروز رخ می دهد اندکی از هزاران دشواری اسارت آزادگان نیست.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت رسیدگی به وضعیت و مشکلات آزادگان بیان کرد: نباید نسبت به مشکلات این قشر بی تفاوت بود، باید از روزی ترسید که وقتی آزاده‌ای شکافی ببیند که از آن شکاف حاصل دستاورد او خارج شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی در جامعه امروز خاطرنشان کرد: آزادگان نماد بارز تحمل سختی ها در برابر دشمن هستند و مشکلات اقتصادی نباید ذره ای از اراده ملت ایران را کم کند، باید صبر و بردباری را از آزادگان درس بگیریم.

حجت الاسلام کاویانی در پایان به جمعیت آزادگان اشاره کرد و یادآور شد: ۴۲ هزار آزاده در کشور وجود دارد./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات