۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۵۷۵۱۳۳
امام جمعه الیگودرز:

برخورد جدی با مفاسد اقتصادی صورت گیرد

امام جمعه الیگودرز به شرایط اقتصادی و وضعیت معیشتی در جامعه اشاره کرد و گفت: برخورد جدی با مفاسد اقتصادی لازمه کم کردن فشارهای معیشتی است.
امام جمعه الیگودرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه شهرستان الیگودرز، ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه امروز و وجود مشکلات معیشتی مردم خبرنگاران باید در راستای نقش آفرینی در کم شدن فشارهای معیشتی مردم قلم بزنند.

وی با بیان اینکه خبرنگار باید وقایع را به درستی در جامعه منعکس کند، افزود: تیزبین بودن و ریزبین بودن مهم ترین ویژگی یک خبرنگار است.

حجت الاسلام ارزنده صداقت را از دیگر ویژگی های خبرنگاران عنوان کرد و اظهار داشت: خبرنگاران باید در راستای اعتلای فرهنگ جامعه قدم بردارند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه انتشار اخبار باید به دور از غرض و نباید صنفی باشد، خاطرنشان کرد: منتشر مطالب باید در چارچوب واقعیت ها صورت گیرد.

امام جمعه الیگودرز در ادامه با اشاره به فشارهای اقتصادی و معیشتی در جامعه امروز گفت: برای مقابله با این فشارها باید جلوی مفاسد اقتصادی گرفته شود.

حجت الاسلام ارزنده با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید روحیه امید و خودباوری را در جامعه ترزیق کنند، بیان داشت: خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه باید در انجام انجام وظیفه از رسالت خبری خویش غافل نشوند./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات