۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۷۵۲۵۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

بیش از ۲۰۰۰ مبلغ در سامانه «سجام» ثبت‌نام کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از ثبت دو هزار و ۳۲ مبلغ و مبلغه البرزی در سامانه سجام استان خبر داد.
همایش

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی از ثبت مشخصات دو هزار و ۳۲ مبلغ و مبلغه در سامانه سجام خبر داد و اظهار کرد: این اداره کل باهدف اعزام مبلغ به مناطق روستایی و شهری اقدام به ثبت مشخصات آن‌ها در سامانه سجام می‌کند.

وی حضور مبلغ و مبلغه در مساجد و حسینیه‌ها را در راهبردی فرهنگی دانست که به جذب اقشار مختلف جامعه به آموزه‌های ارزشمند اسلامی کمک می‌کند و گفت: تبلیغات اسلامی با رصد مناطق مختلف استان و برحسب نیاز ادارات، مساجد و حسینیه‌ها اقدام به اعزام مبلغ به‌منظور تبلیغ اسلام و آموزه‌های ارزشمند آن و همچنین کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز سخنرانی با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی، جلسات پرسش و پاسخ، اجرای گفتمان دینی با موضوع تحول فرهنگی، جلسات قرآنی از قبیل تفسیر و تحلیل قصه‌های قرآنی، مشاوره دینی و ازدواج، کلاس احکام و مفاهیم را از مهم‌ترین برنامه‌های مبلغین اعزامی به مساجد و حسینیه‌های استان البرز برشمرد.

حجت‌الاسلام مسعودی اضافه کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر رصد آسیب‌های فرهنگی و مبارزه با آن‌ها، اعزام مبلغ می‌تواند در آمایش سرزمینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه اثرگذار باشد.

منبع: مهر

ارسال نظرات