۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۷۵۲۶۸
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری:

مساجد با بصیرت افزایی و امیدبخشی توطئه دشمنان را خنثی کنند

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه امروز دشمن می‌خواهد با ایجاد یاس و ناامیدی در داخل کشور اغتشاش به پا کند، گفت: ائمه‌ جماعات و روحانیان باید در برابر این توطئه‌ها بایستند و با بصیرت افزایی و امیدبخشی توطئه دشمنان را خنثی کنند.
حجت الاسلام حاج علی اکبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، امروز در شانزدهمین اجلاس روز جهانی مسجد که همزمان با سالروز آتش زدن مسجدالاقصی به دست رژیم غاصب صهیونیستی در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: امروز روز شناخت کینه توزی دشمنان اسلام و شناخت ظرفیت‌های مطلوب و تاثیرگذار حماسی و انقلابی مسجد است.

وی افزود: امروز روز جهانی انزجار و نفرت مسلمانان از رژیم صهیونیستی است که به مقابله با مسجد پرداخت؛ بنابراین روز جهانی قدس روز جهانی مسجد است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با بیان اینکه در روز جهانی مسجد این انتظار می‌رود که همه دستگاه‌ها و نهادهای تبلیغی، ترویجی و رسانه ملی در راستای حمایت از مسجد و ادای حق این مکان مقدس اقداماتی انجام دهند، ابراز کرد: قدس مساله اول جهان اسلام است و روزجهانی مسجد روز احیای قدس است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اینکه قبله اول مسلمانان در محاصره رژیم صهیونیستی و قبله دوم مسلمانان یعنی مسجدالحرام در دستان رژیم آل سعود حبس شده است، اظهار داشت: نابودی رژیم صهیونیستی تنها با وحدت مسلمانان میسر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه روز جهانی مسجد روز توجه داشتن به مسجد تراز انقلاب و اسلام شناس است، گفت: در مساجد باید نسل انقلابی و ولایی پرورش یابند تا بتوانند با توطئه دشمنان مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در خصوص بحران اقتصادی کشور، عنوان کرد: موضع گیری ائمه جماعت درباره وضعیت اقتصادی کشور مشخص است امسال ما در آستانه برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سر می‌بریم از همین رو دشمنان برنامه‌های فراوانی برای براندازی نظام دارند آنان تصور نمی‌کردند انقلاب چهل سالگی خود را تجربه کند.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه انقلاب اسلامی خط مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان به شمار می‌رود، گفت: امروز دشمنان از استواری و ایستادگی ملت ایران واهمه دارند از این رو به ایجاد آشوب و نارضایت کردن مردم روی آورده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این چهل سال با انواع سختی‌ها و مشکلات دست و پنجه نرم کرده و استوار در برابر توطئه دشمنان از خود ایستادگی نشان داده گفت: اقتدار و قدرت ایران در خاورمیانه حرف اول را می‌زند تاثیرگذاری ایران در منطقه قابل انکار نیست از این رو دشمنان ایران را به عنوان رقیب خود می‌بینند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با تاکید بر اینکه انقلاب برگرفته از مسجد است، ابراز کرد: برای گذر از جنگ اقتصادی دشمن لازم است به مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی توجه شود و متاسفانه ما شاهد بی توجهی مسؤولان به این مهم هستیم.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه متاسفانه سختی و فشار اقتصادی بیشتر قشر ضعیف جامعه آزار می‌دهد، عنوان کرد: متاسفانه اقتصاد کشور بیمار است بنابراین در این جنگ اقتصادی لازم است هر چه سریع‌تر اقتصاد کشور مداوا شود تا از رنج و آلام مردم ضعیف کاسته شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن می‌خواهد با ایجاد یاس و ناامیدی در داخل کشور اغتشاش به پا کند، اظهار داشت: ائمه‌جماعات و روحانیون باید در برابر این توطئه‌ها بایستند و با بصیرت افزایی و امیدبخشی توطئه دشمنان را خنثی کنند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات