۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۷۵۴۳۰
ابوترابی:

سوال از رییس جمهور دغدغه‌های مردم را مطرح کرده است

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: همه موضوعات مطرح شده در سوال از رییس‌جمهور نگاه اقتصادی بوده و از گروه‌های مختلفی از مجلس هم پای این سوال را امضاء زده‌اند.
ابوالفضل ابوترابی

به گزارش خبرگزاری رسا، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد و  عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سوال اقتصادی جمعی از نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور اظهار داشت: موضوع سوالات از رئیس‌جمهور کاملاً دارای محورهای مشخصی است.

وی افزود: همه موضوعات مطرح شده در سوال از رئیس‌جمهور نگاه اقتصادی بوده و از گروه‌های مختلفی از مجلس هم پای این سوال را امضاء زده‌اند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: مواردی که از رئیس‌جمهور سوال شده دردو دل مردم و دغدغه‌های آنهاست فرقی نمی‌کند اصولگرا باشیم یا اصلاح‌طلب؛‌ اینها معنایی ندارد. همه می‌خواهند سکوت رئیس‌جمهور و عدم فعالیت او و با مردم حرف نزدنش را بدانند و البته پی ببرند اقداماتی تاکنون انجام داده چه بوده است.

ابوترابی همچنین عنوان کرد: به نظر من موضوع سوال از رئیس‌جمهور فرصت خوبی است برای روحانی تا برای مردم صحبت‌های خود را بیان کند.

وی عنوان کرد: رئیس‌جمهور از این طریق می‌تواند فرصت بیابد تا اقداماتی که تا کنون برای مردم انجام داده و در آینده هم می‌خواهد برای مردم در عرصه اقتصادی چه کارهایی انجام دهد فرصت خوبی است از آن استفاده کند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات