۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۷۵۶۳۸
دبیر بنیاد بین ‌المللی غدیر در خوزستان خبر داد؛

اطعام ۱۲۴ هزار نفر در روز غدیر

دبیر بنیاد بین ‌المللی غدیر در خوزستان از برگزاری طرح ضیافت علوی با پوشش ۱۲۴ هزار نفر در روز عید غدیر و توزیع بسته های غذایی در میان نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.
سید موسی بلادیان، دبیر بنیاد بین ‌المللی غدیر در خوزستان

سید موسی بلادیان، دبیر بنیاد بین ‌المللی غدیر در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبريك فرا رسيدن عید سعید فطر به برپایی ایستگاه های صلواتی، چراغانی خیابان‌ ها در شهر و روستا و حضور مستبصران در دهه ولایت اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره های غدیرشناسی، مسابقه کتاب «مناظره دکتر و شیخ»، طرح ضیافت علوی با پوشش 124 هزار نفر، توزیع بسته های غذایی در میان نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد به ارزش 80 تا 90 میلیون تومان با یاری بازاری ها را طی دهه ولایت و امامت خواهیم داشت.

دبیر بنیاد بین ‌المللی غدیر در خوزستان با بیان اینکه در دهه ولایت تأمین جهیزیه برای 40 زوج تحت تکفل کمیته امداد را خواهیم داشت، افزود: دعوت از سخنرانان، قرائت زیارت امین الله در شب عید غدیر، بازسازی واقعه غدیر در 10 نقطه از استان، تجلیل از سادات، برگزاری جشنواره های شعری و عیادت از بیماران دیگر برنامه های ستاد غدیر استان در دهه ولایت است.

این مقام مسؤول عنوان داشت: در راستای هماهنگی های بیشتر مسؤولان ستاد در سراسر استان، نشست هم اندیشی یاوران غدیر در استان خوزستان با با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ائمه جمعه، روحانیت، خیران و مدیران رسانه ای دبیران و خادمان غدیر در دفتر تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد.

بلادیان با اشاره به اینکه در روستاها و بسیاری از ادارات شاهد برگزاری جشن غدیر خواهیم بود، اظهار داشت: کتاب «مناظره دکتر و شیخ»، به سفارش بنیاد استان چاپ و با تخفیفات ویژه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی در پایان به مردمی بودن جشن های عید غدیر اشاره کرد و گفت: امیداوریم با همراهی و حمایت روحانیت و علما همچون گذشته شاهد برگزاری جشن های باشکوه دهه ولایت باشیم./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات