۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۷۵۷۶۱
سردار غیب‌پرور:

بسیج نسخه شفابخش در تنگناها و بن بست‌شکن است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج نسخه بی‌بدیل انقلاب اسلامی استٰ گفت: بسیج نسخه شفابخش در تنگناها و بن بست‌شکن است.
سردار غیب پرور

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار غلامحسین غیب‌پرور در مراسم اجلاسیه شهدای اصناف و کارمندان استان البرز که پیش از ظهر امروز در مسجد امام صادق(ع) کوی کارمندان شمالی کرج برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری اجلاسیه شهدا در مسجد در راستای تحقق شعار مسجدمحوری است.

وی با تبریک فرارسیدن عید غدیرخم، افزود: رهبری انقلاب کشتی را در این دریای متلاطم هدایت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما از شهدا درس ایثار و اخلاق و ایستادگی می‌گیریم، بیان کرد: خداوند خواست که شهدای دفاع مقدس به شهدای مدافع حرم پیوند بخورند و در دفاع مقدس اتفاقاتی افتاد که در عالم نه قابل گفتن و نه قابل کشف شدن است و ایستادگی جوانان که پای دینشان کوتاه نیامدند و از سختی و مشقت و ناملایمات هراس نداشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه در سازمان بسیج با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره و اجلاسیه شهدا این است که دینداری مکتب شهدا را بیاموزیم،گفت: اگر خوب در این مکتب تلمذ کنیم در پایداری از انقلاب محکم و با اقتدار ایستاده‌ایم.

غیب‌پرور با بیان اینکه ما پیرو مکتب حضرت امام حسین(ع) هستیم که مکتب آن ایستادگی بود گفت: امروز این افتخار را داریم که خود را شیعه حسین بنامیم.

وی با بیان اینکه مشکلات بر مردم ما فزونی یافته است عنوان کرد: بحث این نیست که در مورد مشکلات حرفی زده نشود اما فرق است بین پاسداری از اصل نظام و زبان نقد و مطالبه، ما پای انقلاب و اسلام ایستاده‌ایم چرا که از بن دل باور داریم که این انقلاب میراث حسین بن علی(ع) است و این انقلاب ادامه نهضت حسین(ع) است و این خط سرخ شریعه‌ای از عاشورای حسینی است.

غیب پرور با بیان اینکه این تکلیف ما نسبت به اصل نظام و انقلاب و رهبری و راه شهیدان است، عنوان کرد: ما رهبری را نایب امام عصر(عج) می‌دانیم نه فقط در گفتار بلکه از روی باورهای اعتقادی؛ ایشان را سکاندار انقلاب می‌دانیم و امروز بیرق اسلام در دست ایشان است و رهبری انقلاب عمود راستین  انقلاب اسلامی است و دشمن می‌خواهد این عمود را بکشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن می‌خواهد رکن رکین انقلاب نباشد، متذکر شد: ما در اصل و نگهداری انقلاب و اسلام و پاسداری از خون مطهر شهیدان لحظه‌ای تردید نکرده و به فضل خدای بزرگ در آینده هم شکی به خود راه نمی‌دهیم اما از مسند حق زبان مطالبه داریم؛ شاید حریت شهیدان ما را به سخن گفتن وا می‌دارد و سخن از روی خیرخواهی.

وی با بیان اینکه دیروز آقای رئیس‌جمهور جمله‌ای را بیان کرد که دولت را تنها نگذارید،گفت: من عرض می‌کنم که شما تنها نیستید و شما می‌توانید تنها نباشید اگر راه را باز کنید و بیش از یک سال است که به دفعات بنده حقیر از تریبون‌های مختلف اعلام آمادگی کردم و تاکنون دو سه نامه نوشته‌ام اما لبیک و اجابت شما کو؟

غیب‌پرور با بیان اینکه بسیج صنعت و بسیج کارگری برای شما فرصت است، بیان کرد: بسیج اصناف برای شما ظرفیت است و بسیج کشاورزی و بسیج جامعه پزشکی فرصت  است و فرهیختگان بسیج اساتید کشور در خدمت شما هستند، راه را باز کنید بعد ببینید که چه اتفاقات خوب و مبارکی خواهد افتاد، مشکل این است که نگاه سیاسی حاکم است.

وی با بیان اینکه بسیج نسخه بی‌بدیل انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: بسیج نسخه شفابخش در تنگناها و بن بست‌شکن است.

غیب‌پرور با بیان اینکه شما رئیس‌ جمهور بخشی از توانمندی بسیج را در قرارگاه محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی دیده‌ است عنوان کرد: حلاوت خدمت بسیج سازندگی در کام مردم ما به شایستگی نشسته است و این یک گوشه است و شما عملکرد بخشی از بسیجیان را در زلزله دلخراش کرمانشاه مشاهده کردید و ما با این ظرفیت به میدان می‌آییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در عرصه مبارزه با ریزگردهای خوزستان بسیج به میدان آمد و شما این ظرفیت را مستحضرید پس راه را باز کنید و ببینید چه افق‌های روشنی برای مردم عزیز ما باز خواهد شد، ادامه داد: تفاوت بسیج با سایر دستگاه‌ها این است که بسیج انقلابی و دقیق عمل می‌کند و بی‌هیاهو، جهادی، با اخلاص و ارزان کار می‌کند و این ظرفیت در خدمت شما است، من در مجلس شهیدان بدون تعارف عرض می‌کنم که خدا مرا نبخشد که بخواهم این سخنان را از سر تعارف گفته باشم.

غیب‌پرور با بیان اینکه از مجموعه تعزیرات حکومتی درباره زحماتشان در مبارزه با احتکار تشکر می‌کنم که پای کار آمدند عنوان کرد: کار اینجا تمام نمی‌شود و من این موضوع را رسماً عرض می‌کنم که کسانی که کالای مورد نیاز مردم را انبار کردند مانند داعش هستند و کسانی هستند که به مردم خودشان هم رحم نمی‌کنند.

وی افزود: عزیزان تعزیرات و دستگاه قضایی قضیه را دنبال کنید که این کالاها به دست مردم برسد و نشود دوباره یک احتکار جدید و انبارداری جدید راه بیفتد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دستگاه قضایی و تعزیرات در مقابل شبکه دلالان بایستند عنوان کرد: بسیج هم در این زمینه کمک می‌کند و از تعزیرات خواهش می‌کنم به مردم گزارش دهید که چه اقداماتی انجام شده و زمانی این کار به سرانجام می‌رسد که کالا در اختیار آحاد مردم قرار بگیرد.

غیب‌پرور با بیان اینکه همه ما باید به مردم گزارش بدهیم،گفت: دوستان عزیز خاصه در تعزیرات در رسانه ملی اعلام کنند که کالایی که کشف شد در این فرایند به دست مردم رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز کسانی که در حوزه اقتصادی فعالیت می‌کنند اجر عظیمی دارند گفت: اگر قرار باشد راه شهیدان را مردانه و باغیرت ادامه دهیم لازم است که مراتب سربازی خودمان را در عرصه انقلاب به اثبات برسانیم و جایگاه مردم که مدافع انقلاب هستند در کف خیابان‌ها نیست و آن کسی که شعار می‌دهد یقینا بدانید که دلسوز انقلاب نیست و شاید تعدادی فریب خورده باشند اما دلسوز واقعی نظام از سر حق با حکمت و مصلحت مطالبه می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن قدار و آمریکای بی‌مقدار و اذنابش چشم ندارند ما را ببینند گفت: ما به فضل خدا چشم اینها را با ایستادگی و پاسداری راستین از انقلاب اسلامی  کور  می‌کنیم و آمده‌ایم که حسینی باشیم و برای خوش‌گذرانی به این عالم نیامده‌ایم و ادعا هم نمی‌کنیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات