۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۷۵۸۳۲
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب قم:

وضعیت اقتصادی موجود نتیجه عمل نکردن به فرمایشات رهبری است

سردار احمدی با بیان این که رهبر معظم انقلاب نزدیک به ده سال است که در مورد مسائل اقتصادی تذکر می‌ دهند، گفت: اگر مسؤولان به وظیفه خودشان در عمل به فرمایشات ایشان عمل می‌ کردند، امروز این وضعیت اقتصادی را شاهد نبودیم.
سردار احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم یادبود چهارم شهریور ماه سالروز شهادت حاج مهدی عراقی و روز بسیج اصناف از سوی مجتمع اداری اصناف قم در سالن همایش های این مجتمع برگزار شد.

سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم در این مراسم با بیان این که جبهه استکبار در چندین سال اخیر تمام تلاش خود را برای مبارزه با اسلام و انقلاب به کار گرفته است، ابراز داشت: ثمره مدیریت کشوری مثل آمریکا کشته شدن چندصد هزار نفر مسلمان و خسارت های بسیار زیاد مالی است.

وی افزود: امروز به برکت خون مطهر شهدای مدافع حرم میدان جنگ به طور رسمی از عمق صد کیلومتر تا مرز ما نفوذ نکرد و جنگ اصلی ما در عراق و سوریه شکل گرفت؛ باید رابطه خودمان را با افرادی که نگذاشتند چشم اجنبی ها به ناموس ما بیافتد درک کنیم، چراکه تقدیم چندهزار شهید شوخی نیست، این افراد از عزیزترین سرمایه خود که جان خودشان باشد گذشتند.

سردار احمدی عنوان کرد: در ایامی هستیم که تاج افتخار این اصناف یعنی حاج مهدی عراقی بازاری بود که هیچ دلیلی نداشت میدان کسب و کار خود را رها کند و 13 سال شکنجه ساواک را تحمل کند؛ این شهید در اولین لحظاتی که در فرانسه خدمت امام راحل رسید، حضرت امام(ره) بسیار ایشان را تحویل می‌ گیرد و شکنجه های رژیم پهلوی در مورد او را یادآور می‌ شود.

وی با اشاره به این که امروز نیز جنگ اقتصادی نمود زیادی در عرصه های مختلف دارد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب چند روز پیش فرمودند: «روی دوش مردم فشار وجود دارد و بسیاری از مشکلات اگر نخواهیم بگوییم به دلیل خیانت، به دلیل بی تدبیری و سوء مدیریت به وجود آمده است»؛ امروز نباید به جایی می‌ رسیدیم که سه و نیم میلیون سکه بهار آزادی را به سعودی ها بفروشند، از دست دادن سرمایه کشور را که نمی توانیم به حساب آمریکا بگذاریم.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم خاطرنشان کرد: کار بسیج این است که همه اقشار مردم همراه با انقلاب باشند و در حقیقت یک رزمنده پای میدان بشوند همچنانکه رهبر معظم انقلاب در آذرماه سال 69 فرمودند: «بسیج یعنی ساختن رزمنده حتی از خانمی که در آشپزخانه مشغول کار کردن و دانشجویی که سرکلاس مشغول درس خواندن است».

وی بیان داشت: امروز با افتخار عرض می‌ کنم که حاضرم دست تک تک شما بازاریان انقلابی را ببوسم که همت کردید و نگذاشتید که در این شرایط بد اقتصادی برخی آب به آسیاب دشمن بریزند، شما مایه افتخار هستید که به فکر مردم بودید و بازار را تعطیل نکردید.

سردار احمدی با بیان این که باید فرامین رهبر معظم انقلاب دستور کار عملی مدیران کشور قرار بگیرد، خاطرنشان ساخت: ایشان نزدیک به ده سال است که بارها به مسأله اقتصاد اسلامی و توجه به اقتصاد درونی به ویژه در ابتدای هر سال اشاره کرده اند تا به جایی نرسیم که اقتصاد کشور بزرگ ما را یک پس لرزه کوچک بین المللی از پای دربیاورد.

وی ابراز داشت: اطاعت از اوامر ولایت فقیه مسأله ای شرعی و قانونی است، از این رو نباید برخی مسؤولان در مسائل اقتصادی کاری به سخن ایشان نداشته باشند، ما همه چیز در ایران برای استقلال اقتصادی کامل داریم که در رأس آن بازار اصیل ما است.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم بیان داشت: مسؤولان باید پای کار بیایند تا یک دلار کمتر از چهار هزار تومان به 12 هزار تومان نرسد، ما به لطف خدا از این دوره سخت گذر خواهیم کرد و روسیاهی تنها برای افرادی خواهند ماند که به فکر مردم نبودند و صدها ملیارد تومان کالا را برای ضربه به نظام اسلامی و انقلاب ما احتکار کردند.

وی با اشاره به این که خود آمریکا به هزینه کردن هفت هزار ملیارد دلار برای ضربه زدن به انقلاب  اسلامی اعتراف کرده است، تصریح کرد: آنها خود اذعان داشته اند که از این میزان هیچ نتیجه ای نگرفتند، به قول رهبر معظم انقلاب پس چرا باید به افرادی که این قدر احمق هستند و خود به بی عقل بودن خود اعتراف کرده اند، اعتماد کنیم.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب امروز نقش تعیین کننده ای در جهان دارند، به همین جهت دشمن همه تلاش خود را برای از بین بردن آن به کار گرفته است؛ حضرت آیت الله سیستانی اخیرا فرموده اند:«من در سه چهار سال اخیر همیشه بعد از نماز دو دعا را ترک نکردم، یکی دعا برای رهبر معظم ایران که اگر ایشان نباشند هیچ عمامه ای بر سر هیچ روحانی نخواهد ماند و دوم دعا برای جمهوری اسلامی که اگر نباشد آمریکا ریشه اسلام را خواهند کند».

وی بیان داشت: ما با حصر اقتصادی و تحریم جنگ هشت ساله را در برابر چند ده کشور اداره کردیم و توانستیم در برابر دشمنان بایستیم و امروز توانستیم تا مرزهای رژیم صهیونیستی نزدیک شویم، بنابراین اگر به خودمان باور داشته باشیم و به قدرت تدبیر ولی فقیه اعتماد می‌ کنیم می‌ توانیم بر مشکلات فائق بیاییم./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات