۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۷۶۰۰۴
جهت اعزام به دانشگاه ها و مراکز نظامی؛

مؤسسه آموزشی تبلیغی جهادی میقات مبلغ دائم می پذیرد

رییس مؤسسه تبلیغی آموزشی میقات از پذیرش مبلغ این مرکز برای اعزام به دانشگاه ها و مراکز نظامی در طول سال خبرداد.
حجت الاسلام سید محمد امیرمطلبی پور مؤسسه میقات

حجت الاسلام سید محمد امیرمطلبی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش مؤسسه میقات برای اعزام مبلغ خبرداد و‌ اظهار داشت: مرکزتخصصی شهیدمطهری(ره) وابسته به موسسه آموزشی تبلیغی میقات جهت اعزام مبلغ به دانشگاهها ونیروهای مسلح در طول سال عضو می پذیرد.

رییس مؤسسه میقات افزود: ما امسال برای یازدهمین سال متوالی است که نیرو می گیریم و کار ما در این مؤسسه فقط اعزام مبلغ به دانشگاه ها و نیروهای مسلح است به گونه ای که تا به الان به 1630 دانشکده در کشور خدمات فرهنگی داده ایم و به 170 منطقه نظامی خدمت رسانی کرده ایم.

وی تأکید کرد: امسال نیز برای تکمیل ظرفیت نیرو جذب می کنیم و تا الان بیش از 2000 نفر ثبت نام کرده اند و در نهایت نیز از بین افرادی که در مصاحبه پذیرش بهترین نمرات را کسب کنند، 200 نفر برتر برای فعالیت در مؤسسه دعوت خواهند شد.

حجت الاسلام مطلبی پور با اشاره به شرایط ثبت نام در این دوره خاطرنشان کرد: از شرایط ثبت نام این است که اولا متقاضی باید طلبه رسمی حوزه های علمیه با حداقل سن 22 و حداکثر سن 40 سال باشد و در جلسه توجیهی که هفته آینده 11 شهریور ماه برگزار می شود، شرکت کند به علاوه این که فرد باید در مصاحبه نیز قبول شود.

وی با بیان این که از متقاضیان پس از قبولی برای تکمیل مدارک دعوت به عمل خواهد آمد، افزود: شیوه ثبت نام به این صورت است که ابتدا عدد 110 را به شماره 3000321818 ارسال و بعد از آن در سایت میقات به آدرس http://miqat.ir/ پیش ثبت نام می کنند.

رییس مؤسسه میقات در بخش دیگری از این گفت‌وگو ابراز داشت: متقاضیان در نهایت در همایش توجیهی یکشنبه 11 شهریور که ساعت 14 تا 17 در مکانی که در آینده نزدیک اعلام می شود، شرکت می کنند و در این جلسه به کسانی که حضور دارند پنل ثبت نام برای تعیین وقت مصاحبه اعطا می شود.

وی در پایان با اشاره به شیوه اعزام مبلغ و حق الزحمه مبلغان نیز یادآور شد: این مرکز استخدام رسمی از کسی ندارد و فقط وظیفه اعزام مبلغ آن هم در دانشکده ها و مراکز نظامی را برعهده دارد با این تفاوت که این تبلیغ در کل طول سال بوده و منحصر در ایام تبلیغی نیست و حق الزحمه دوستان نیز پس از هر سفر تبلیغی پرداخت خواهد شد.

حجت الاسلام مطلبی پور در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعت اداری به آدرس مؤسسه واقع در قم، خیابان صفاییه، جنب دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی مراجعه یا با شماره تلفن 37733651 تماس بگیرند./1330/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات