۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۵۷۶۱۷۵
به همت مرکز تحقیقات اسلامی آیت الله اشرفی شاهرودی؛

جلسه مهارت افزایی مبلغان غدیر برگزار شد

واحد تبلیغ مرکز تحقیقات اسلامی وابسته به آیت الله اشرفی شاهرودی ضمن برگزاری جلسه مهارت افزایی تبلیغ ویژه مبلغان غدیر در این مرکز، بسته ها و هدایای فرهنگی با هدف ترویج غدیر را توشه راه مبلغان کرد.
مهارت افزایی تبلیغ غدیر مهارت افزایی تبلیغ غدیر مهارت افزایی تبلیغ غدیر مهارت افزایی تبلیغ غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جلسه مهارت افزایی تبلیغ ویژه عید غدیر امروز در مرکز تحقیقات اسلامی وابسته به آیت الله اشرفی شاهرودی با حضور مبلغان آموزش دیده این مرکز برگزار شد.

این جلسه که به همت واحد تبلیغ مرکز تحقیقات اسلامی برگزار شد، نکاتی پیرامون تبلیغ موفق و هدفدار و مسائل قابل توجه روز در این زمینه از سوی استاد حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی شاهرودی، مبلغ عرصه تبلیغ خارج از کشور ارائه شد.

مباحثی همچون تاثیرگذاری بیشتر در تبلیغ، دلیل افزایش مهارت های تبلیغی، به روز بودن و ارتباط با مخاطب و منابع متقن و محتوای مناسب، سرفصل های مباحث طرح شده در این جلسه بود که با مصادیقی از تبلیغ در خارج کشور، آسیب ها و نیازمندیهای آن بیان شد.

گفتنی است واحد تبلیغ مرکز تحقیقات اسلامی که تبلیغ موثر و هدفمند را با استفاده از نیروهای بروز و آموزش دیده در حاشیه مشهد و شهرستان های اطراف مد نظر قرار داده است برای دانش افزایی مبلغان در ابتدای شهریور دوره ای فشرده در دو روز را با بیان آیت الله حسینی قزوینی برگزار کرد.

امروز نیز بسته های فرهنگی کتاب، هدایای، لوازم آموزش کودک و نوجوان و مواردی از این قبیل با موضوع غدیر را توشه راه مبلغان این عید سعید کرد./933/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سیدمحمدهاشمی
Iran, Islamic Republic of
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
با سلام وخسته نباشید
دوره غدیرشناسی که برای فرهنگیان در مردادماه برگزارگردید گواهی دوره را چگونه بگیریم .
چرا برای بعضی از همکاران ما صادرشده وبرای بعضی صادرنشده
لطفا پیگیری نمایید .
لطفا یک شماره تماس هم لطف کنید
0
0