۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۷۶۱۸۵
دبیر ستاد مردمی غدیر در خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری جشن های عید غدیر در بیرجند

دبیر ستاد مردمی غدیر در خراسان جنوبی گفت: کاروان شادی برای هشتمین سال متوالی فردا صبح از محل مسجدالرسول بازار و هیات ابوالفضلی(ع) برگزار می شود.
عید غدیر خم

ابوالقاسم آرزومندان، دبیر ستاد مردمی غدیر در خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی از برگزاری جشن‌های مردمی عید غدیرخم امشب و فردا در سطح استان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ضرب زورخانه‌ای در میدان ابوذر بیرجند، گفت: این مراسم تاکنون با استقبال خوب مردم مواجه شده و امشب آخرین اجرای ضرب زورخانه‌ای انجام می‌شود.

دبیر ستاد مردمی غدیر در خراسان جنوبی با بیان اینکه به مناسبت عید سعید غدیرخم قرائت دعای ندبه فردا ساعت 6 صبح در هیات ابوالفضلی(ع) برگزار می‌شود، افزود: کاروان شادی برای هشتمین سال متوالی فردا صبح از محل مسجدالرسول بازار و هیات ابوالفضلی(ع) برگزار خواهد شد.

آرزومندان با اشاره به جشن‌های محوری عیدغدیرخم در بیرجند، تصریح کرد: جشن غدیر در هیات ابوالفضلی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام دهشت، جشن ویژه خواهران در مکتب نرجس، جشن در معصوم‌آباد و جشن غدیر در مسجدالحسین جوادیه و جشن در پارک توحید انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از نانوایی‌ها در سطح شهر فردا نان صلواتی ارائه می‌دهند، ادامه داد: همچنین در بسیاری از مناطق شهرستان‌ها نیز اطعام روز غدیر انجام می‌شود./۹۳۱۴/ت۳۰۳/ب۱

 

 

ارسال نظرات