۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۷۶۲۸۸

نشست تخصصی «مسؤولیت روحانیت؛ روحانیون مسؤول» برگزار می‌شود

هفتمین نشست تخصصی فکرانه با عنوان با موضوع «مسؤولیت روحانیت؛ روحانیون مسؤول» به همت دفتر مطالعات انقلاب اسلامی در تبریز برگزار می‌شود.
 نشست تخصصی «مسؤولیت روحانیت؛ روحانیون مسؤول»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، هفتمین نشست تخصصی فکرانه با عنوان با موضوع «مسؤولیت روحانیت؛ روحانیون مسؤول» و با هدف بازشناسی مسؤولیت‌ها و تکالیف روحانیت در مبارزه با فقر، فساد و تبعیض به همت دفتر مطالعات انقلاب اسلامی در تبریز برگزار می‌شود.

بازخوانی اهمیت و نقش تاریخی روحانیت متعهد با تکیه بر اندیشه امام خمینی(ره) در منشور روحانیت، امکان‌ها و فرصت‌های روحانیت برای ورود به میدان های مبارزه جدید، موانع و محدودیت‌های روحانیت برای نقش ‌آفرینی در مبارزه با فقر و فساد و تبعیض از جمله محورهای مورد بحث در این نشست خواهد بود.

بنابر این گزارش، نسبت‌سنجی میان برخی کنش‌های اجتماعی روحانیان نوگرا و تکالیف اساسی و ذاتی روحانیت، روحانیت از مسجدمحوری تا کارمندشدگی از دیگر محورهای هفتمین نشست تخصصی فکرانه با عنوان با موضوع «مسؤولیت روحانیت؛ روحانیون مسؤول» خواهد بود.

حجت الاسلام حسین نقدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و حسن مولادوست مدرس دانشگاه دو سخنران اصلی نشست هستند که به طرح موضوعات محوری خواهند پرداخت.

گفتنی است، این نشست فردا شنبه دهم شهریور از ساعت 17:30 در محل حسینیه هنر واقع در خیابان امام خمینی(ره) روبروی مسجد سالار شهیدان، کوی شهید علیپور، کوچه اول شرقی برگزار خواهد شد./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات