۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۷۶۳۱۷
ابوترابی در گفت‌وگو با رسا:

دولت برای حل مشکلات از ظرفیت همه گروه ها استفاده کند

ابوترابی با بیان اینکه دولت از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کشور بهره ببرد، گفت: دولت از توان علمی، توان اجرایی و تجربه تمام احزاب‌ها و شخصیت‌ها استفاده نمی‌کند و این برای دولت یک ضعف بزرگ به شمار می‌رود.
ابوترابی

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مشکلات اقتصادی را مهمترین دلیل گسترش یاس و ناامیدی دانست و گفت: ما در شرایط خطیری هستیم در این شرایط خطیر باید تصمیم گیری‌ها شجاعانه و واقع بینانه باشد و از همه مهمتر باید با تلاش و عزمی جدی تمام ظرفیت‌های داخلی استفاده شود؛ کاری که متاسفانه دولت در حال حاضر انجام نمی‌دهد.

وی افزود: دولت از توان علمی، توان اجرایی و تجربه تمام احزاب‌ها و شخصیت‌ها استفاده نمی‌کند و این برای دولت یک ضعف بزرگ به شمار می‌رود، دولت باید همانند دوران جنگ از همه ظرفیت‌ها استفاده کند اما متاسفانه از قشر عظیمی به لحاظ اینکه همسو و هماهنگ با تفکر سیاسی خودشان نیست استفاده نمی‌کنند و ضرر این مطلب متوجه مردم می‌شود و مردم نمی‌توانند از ظرفیت قشر عظیمی استفاده کنند.

ابوترابی در ادامه با تاکید براینکه در شرایط کنونی رمز پیروزی ما اتحاد است و باید حفظ شود، ابراز کرد: اگر دولت از همه ظرفیت‌ها بیان شده استفاده نکند آن اتحاد و انسجام نیز تحقق نمی‌یابد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تاکید بر اینکه در این شرایط همه مسؤولان باید واقع بینانه عمل کنند، اظهار داشت: بخشنامه‌هایی که اخیرا دولت پشت سر هم صادر کرده دردسر ساز شده و متاسفانه شاهد هستیم به دلیل عدم شفافیت در قانون دیده شده دولت کارها را در برخی بخش ها به خوبی اجرا نمی‌کند، این شفافیت‌ها چون حداقلی است بعضا در آن فساد وجود داشته که یکی از آن نمونه‌ها می‌توان به تصمیمات حوزه سکه، دلار و یورو اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برخی صادرکنندگان و تولید کنندگان اخیرا با صدور بعضی بخشنامه‌های عجیب و غریب در گمرک دچار دردسر شدند، گفت: دولت باید واقع بینانه از همه افراد و کسانی که کف خیابان هستند کمک بگیرد.

ابوترابی با بیان اینکه یاس در جامعه زمینه افسردگی و ناامیدی را فراهم می‌کند، عنوان کرد: در مقابل یاس و ناامیدی امیدواری است امید همانند سوخت هسته‌ای می‌ماند که اگر کسی امید داشته باشد با همان جوهره امید می‌تواند کارهای بسیار بزرگی انجام دهد متاسفانه چون دولت با مردم صحبت نمی‌کند و مردم را در جریان امور قرار نمی‌دهد و به مردم نمی‌گوید چه برنامه‌هایی دارد یک ناامیدی در جامعه و میان مردم به وجود آمده بنابراین لازم است دولت به میان ملت بیاید و با مردم صحبت کند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات