۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۷۶۴۴۷
مدیر مؤسسه فرهنگی خانه خورشید خبر داد؛

برگزاری همایش منبر محرم در مدرسه دارالشفاء

حجت الاسلام وافی از برگزاری همایش منبر محرم از سوی خانه خورشید با همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه در قالب کارگاهی خبر داد.
نشست علمی دلالت های فرهنگی سیاسی صحیفه سجادیه

حجت الاسلام مرتضی وافی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش منبر محرم خبر داد و گفت: این همایش از سوی مؤسسه فرهنگی خانه خورشید با همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در قالب کارگاه برگزار می شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی خانه خورشید ادامه داد: کارگاه های همایش منبر محرم پنج شنبه 15 شهرویورماه از ساعت 8:30 تا 12:30 در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار می شود.

وی با اشاره به اساتید و موضوعات کارگاه های همایش منبر محرم اظهار کرد: حجج اسلام والمسملین سید حسین مؤمنی با کارگاه سوژه های سخن، مرتضی وافی با موضوع کارگاه تجربیات تبلیغی، جعفر واضحی با کارگاه اندیشه ورزی در مقاتل و مفاهیم تاریخی و بیات با کارگاه آسیب شناسی مناسک و آیین های تکریم اهل بیت(ع) از جمله اساتید حاضر در همایش منبر محرم هستند.

حجت الاسلام وافی خاطرنشان کرد: روز عاشورا در صد شهر کشور مقتل خوانی صورت می گیرد که کارگاه مقتل خوانی آن روز جمعه 16 شهریورماه از ساعت 8:30 تا 12:30 در سالن هایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به شیوه نام نویسی در همایش منبر محرم گفت: طلاب علاقه مند به شرکت در همایش منبر محرم می توانند تا چهارشنبه 14 شهریور نام و نام خانوادگی خود را به سامانه پیامکی 10000012141618 ارسال کنند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات